Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Suomeksi

Toimitusehdot ja palvelukuvaukset

Kuluttajille
Telian yleiset toimitusehdot

Telian yleiset toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille perustuvat Ficomin telealaa koskeviin yleisiin kuluttajaehtoihin.

Erimielisyyden vieminen kuluttajariitalautakuntaan

Pyrimme aina ratkaisemaan kiistat rakentavasti ja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Jos sinun ja Telian väliseen erimielisyyteen ei kuitenkaan löydy yhteistä ratkaisua, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ennen kuluttajariitalautakuntaa sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Puhelinliittymät

Yhteys

Yhteys puhelimeen

Telia Sopiva

Telia Simppeli

Kamu

Multi-SIM

Telia Yhteys Multi

Mobiilivarmenne

Saldosopimus

Käyttöraja

WiFi-puhelut

Määräaikaiset sopimukset

Nettiliittymät

Yhteys mukaan

Yhteys kotiin

Yhteys kotiin mobiili

Viihde ja TV
Kotipuhelin
Telia Upgrade

Telia Upgrade -ohjelma oikeuttaa Asiakkaan nimittämään Telia Financen erikseen määritellyn Päätelaitteen ostajaksi. Tätä oikeutta voidaan hyödyntää milloin tahansa Päätelaitteen ostamisen jälkeen, kunnes 24 kuukautta on kulunut siitä, kun alkuperäinen Päätelaite on ostettu Luottotiliä käyttäen edellyttäen, että maksamatta olevasta velasta on maksettu vähintään 12 kuukauden vähimmäiskuukausierien kokonaismäärää vastaava määrä ja edellyttäen, että kaikki aiemmin laskutetut erääntyneet kuukausierät ja kaikki lähetetyt maksumuistutukset on asianmukaisesti maksettu. Oikeus on ehdollinen sille, että Päätelaite täyttää jäljempänä tässä kohdassa määritellyt vaatimukset ja että Päätelaitetta ei ole pantattu vakuudeksi millään tavoin.

Jos Asiakas käyttää oikeuttaan nimittää Telia Finance Päätelaitteen ostajaksi, Telia Finance ostaa Päätelaitteen Asiakkaalta hinnalla, joka vastaa määrältään Päätelaitteeseen kohdistuvaa maksamatta olevaa velkaa. Tämän seurauksena Asiakkaan Päätelaitteeseen kohdistuva maksamatta oleva velka raukeaa.

Edellytyksenä Upgrade-ohjelman käyttämiselle on, että Asiakas ostaa uuden päätelaitteen Telialta. Jos Asiakas päättää käyttää ostokseen olemassa olevaa Luottotiliä, Luottotiliä käytetään siten, kuten Asiakkaan ja Telia Financen välillä on kulloinkin sovittu.

Päätelaitteen tekniset vaatimukset:

  • Päätelaitteen on oltava täysin toimiva, kytkeydyttävä päälle ja pois päältä, sillä on oltava toimiva ja ehjä näyttö (mukaan lukien kosketusnäyttö) sekä akku ja ehjä takakansi, se ei saa olla tuhoutunut eikä siinä saa olla vesivauriota ja sillä on oltava toimiva kuvaruutu ilman pikselivaurioita.
  • Päätelaitteesta ei saa puuttua mitään osia eikä siinä saa olla rikkinäisiä näppäimiä, viallista kameraa, näppäimistöä tai mikrofonia, eikä siinä saa olla ohjelmistovikoja, rikkinäistä SIM-kortin pidikettä tai latausliitintä tai muuta fyysistä vahinkoa.
  • Find my iPhone -toiminto ei saa olla aktivoituna Päätelaitteella.
Lisäpalvelut
Yrityksille
Erimielisyyden vieminen kuluttajariitalautakuntaan

Pyrimme aina ratkaisemaan kiistat rakentavasti ja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Jos sinun ja Telian väliseen erimielisyyteen ei kuitenkaan löydy yhteistä ratkaisua, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ennen kuluttajariitalautakuntaa sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Puhelinliittymät

Yhteys

Yhteys puhelimeen

Telia Sopiva

Telia Simppeli

Kamu

Multi-SIM

Telia Yhteys Multi

Mobiilivarmenne

Saldosopimus

Käyttöraja

WiFi-puhelut

Määräaikaiset sopimukset

Nettiliittymät

Yhteys mukaan

Yhteys kotiin

Yhteys kotiin mobiili

Viihde ja TV
Kotipuhelin
Telia Upgrade

Telia Upgrade -ohjelma oikeuttaa Asiakkaan nimittämään Telia Financen erikseen määritellyn Päätelaitteen ostajaksi. Tätä oikeutta voidaan hyödyntää milloin tahansa Päätelaitteen ostamisen jälkeen, kunnes 24 kuukautta on kulunut siitä, kun alkuperäinen Päätelaite on ostettu Luottotiliä käyttäen edellyttäen, että maksamatta olevasta velasta on maksettu vähintään 12 kuukauden vähimmäiskuukausierien kokonaismäärää vastaava määrä ja edellyttäen, että kaikki aiemmin laskutetut erääntyneet kuukausierät ja kaikki lähetetyt maksumuistutukset on asianmukaisesti maksettu. Oikeus on ehdollinen sille, että Päätelaite täyttää jäljempänä tässä kohdassa määritellyt vaatimukset ja että Päätelaitetta ei ole pantattu vakuudeksi millään tavoin.

Jos Asiakas käyttää oikeuttaan nimittää Telia Finance Päätelaitteen ostajaksi, Telia Finance ostaa Päätelaitteen Asiakkaalta hinnalla, joka vastaa määrältään Päätelaitteeseen kohdistuvaa maksamatta olevaa velkaa. Tämän seurauksena Asiakkaan Päätelaitteeseen kohdistuva maksamatta oleva velka raukeaa.

Edellytyksenä Upgrade-ohjelman käyttämiselle on, että Asiakas ostaa uuden päätelaitteen Telialta. Jos Asiakas päättää käyttää ostokseen olemassa olevaa Luottotiliä, Luottotiliä käytetään siten, kuten Asiakkaan ja Telia Financen välillä on kulloinkin sovittu.

Päätelaitteen tekniset vaatimukset:

  • Päätelaitteen on oltava täysin toimiva, kytkeydyttävä päälle ja pois päältä, sillä on oltava toimiva ja ehjä näyttö (mukaan lukien kosketusnäyttö) sekä akku ja ehjä takakansi, se ei saa olla tuhoutunut eikä siinä saa olla vesivauriota ja sillä on oltava toimiva kuvaruutu ilman pikselivaurioita.
  • Päätelaitteesta ei saa puuttua mitään osia eikä siinä saa olla rikkinäisiä näppäimiä, viallista kameraa, näppäimistöä tai mikrofonia, eikä siinä saa olla ohjelmistovikoja, rikkinäistä SIM-kortin pidikettä tai latausliitintä tai muuta fyysistä vahinkoa.
  • Find my iPhone -toiminto ei saa olla aktivoituna Päätelaitteella.
Lisäpalvelut
Sovelluskauppa
På svenska

Leveransvillkor och tjänstebeskrivningar

Konsumentkunder
Telias allmänna leveransvillkor
Nätförbindelser
Hemtelefoni

Telia Hemtelefoni

Telia Hemnummer

Utrustning

Försäljning av utrustning

Uthyrning av utrusting

Leverans av utrustning

Underhåll av utrustning

Tidsbundet Utrustningsavtal

Telia Smart och Telia Hybrid

 

Tillvalstjänster
Företagskunder
Nätförbindelser
Hemtelefoni

Telia Hemtelefoni

Telia Hemnummer

Utrustning

Försäljning av utrustning

Uthyrning av utrusting

Leverans av utrustning

Underhåll av utrustning

Tidsbundet Utrustningsavtal

Telia Smart och Telia Hybrid

Tillvalstjänster
In English

Terms of delivery and service descriptions

Consumer Customers
Telia's general terms of delivery
Mobile subscriptions
Broadband subscriptions
Home Phone

Telia Home Voice

Telia Home Number

Devices
Additional services
Business Customers
Mobile subscriptions
Broadband subscriptions
Home Phone

Telia Home Voice

Telia Home Number

Devices
Additional services