Häiriötiedotteiden tilaus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Näytä yritysasiakkaiden ohje

Voit tilata itsellesi ilmoituksia häiriötiedotteista kolmella tavalla:

  • Jatkuvana tilauksena mobiiliverkon häiriöistä valitsemasi osoitteen alueella
  • Jatkuvana tilauksena oman laajakaistayhteyden häiriöistä (paitsi kaapelilaajakaista)
  • Yksittäisinä tilauksina tietyn häiriön tai huoltokatkon päättymisestä

Tiedotteet ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi ja niiden tilaus on maksutonta.

Mobiiliverkon osoitekohtaiset häiriötiedotteet

Minun Teliassa voit tilata jatkuvana osoitekohtaisesti matkapuhelinverkon häiriötiedotteet. Lähetämme häiriötiedotteen, jos osoitteen alueella on muutostyön tai vikatilanteen vuoksi verkon kuuluvuuteen vaikuttavia häiriöitä.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
    Kirjaudu
  2. Valitse Omat tiedot ja asetukset.
  3. Valitse näkymässä olevista välilehdistä Häiriötiedoteasetukset.
  4. Paina Lisää uusi -nappia.
  5. Kirjoita hakukenttään käyttöpaikan osoite eli postinumero ja katuosoite.
  6. Valitse haluatko ilmoitukset tekstiviestillä vai sähköpostilla. Valitse myös ilmoitusten kieli. Voit lisätä useita yhteystietoja vastaanottajalistaan valitsemalla Lisää yhteystieto.
  7. Aikarajoitus-kohdassa voit valita, haluatko vastaanottaa ilmoituksia mihin aikaan tahansa vai aikarajojen mukaan, jotka voit määritellä itse.
  8. Käyttöpaikan nimi -kohdassa voit nimetä paikan itsellesi helposti tunnistettavaksi.
  9. Paina lopuksi Tallenna-nappia.

Samasta paikasta voit tarvittaessa myös poistaa tilaamiasi häiriötiedotteita.

Laajakaistan vikatiedotteet

Voit tilata kodin laajakaistayhteyksistä (poislukien kaapelilaajakaista) liittymäkohtaisesti vikatiedotteet. Tilaus on jatkuva ja sen voi tehdä Minun Teliasta.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
    Kirjaudu
  2. Etsi se laajakaistaliittymä, josta haluat tilata häiriötiedotteet ja paina sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  3. Valitse Vikatiedoteasetukset.
  4. Valitse mihin kellonaikoihin haluat ilmoituksia, anna sähköpostiosoitteesi sekä puhelinnumerosi ja paina lopuksi Lähetä tilaus -nappia.
Ilmoitus tietyn häiriön tai huoltokatkon päättymisestä

Voit tilata haluamastasi ajankohtaisesta häiriöstä tai suunnitellusta huoltokatkosta tekstiviesti-ilmoituksen, jonka saat kun häiriö/huoltokatko on mennyt ohi ja tiedote suljetaan. Näin sinun ei tarvitse itse aktiivisesti seurata tiedotetta. Klikkaa haluamasi tiedote auki, paina Tilaa ilmoitus -nappia, valitse ilmoituksen kieli ja syötä puhelinnumerosi.

Jos häiriö/huoltokatko on jo ohi, Tilaa ilmoitus -nappiakaan ei enää näy.

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.