Takaisin

Häiriöilmoituksen tekeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:

  1. Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (modeemi, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
  2. Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat.
  3. Asiakastukemme ohjeista voit löytää vastauksia moniin esimerkiksi liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.

Testattuasi ja varmistettuasi, ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteista tai johdoista, tee meille häiriöilmoitus. Otamme yhteyttä sinuun, jos liittymälle tai palvelulle on tarpeen tehdä muutoksia tai tarvitsemme lisätietoa.

Ilmoita häiriöstä telia.fi-sivustolle kirjautuneena

Kun teet vikailmoituksen kirjautuneena, asiasi hoitaminen sujuu nopeammin. Monimutkaisemmissa tai mahdollisesti lisäkuluja aiheuttavissa tapauksissa otamme aina erikseen yhteyttä. 

  1. Kirjaudu telia.fi -sivuille.
  2. Avaa sen liittymän tiedot, jota häiriö koskee.
  3. Valitse "Hallinnoi liittymääsi” otsikon alta ”Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö"

Kirjaudu sisään

Ilmoita häiriöstä kirjautumatta

Jos teet vikailmoituksen kirjautuneena, asiasi hoitaminen sujuu nopeammin. Ilman kirjautumista tehdyissä viankorjauspyynnöissä meidän tarvitsee ensin erikseen soittaa sinulle ja varmistaa, että pyynnön olet varmasti tehnyt sinä. Monimutkaisemmissa tai mahdollisesti lisäkuluja aiheuttavissa tapauksissa otamme aina erikseen yhteyttä. 

Voit ilmoittaa meille viasta ilman kirjautumista jättämällä yhteydenottopyynnön. Vikatilanteita selvittäessä soitamme sinulle 24 tunnin sisällä ennen muutosten tekemistä ma–pe klo 8–20 välisenä aikana numerosta 020 344 266.

Jätä yhteydenottopyyntö

Lisää samasta aiheesta

Puhelimen kuuluvuus sisätiloissa

Rakenteilla olevat verkot

Mobiiliverkon häiriökartta

Kiinteän verkon häiriökartta

Nopeustesti

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

 

Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.