Häiriöilmoituksen tekeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:

  1. Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (reititin, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
  2. Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat. Näet niistä ajankohtaisia verkon vikatilanteita.
  3. Asiakastukemme ohjeista voit löytää vastauksia moniin esimerkiksi liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.

Testattuasi ja varmistettuasi, ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteista tai johdoista, ilmoita meille häiriöstä. Ongelman selvittäminen sujuu helpoiten, jos pystyt olemaan laitteidesi äärellä ottaessasi meihin yhteyttä.

Häiriöilmoituksen voit tehdä chatin kautta tai puhelimitse:

Häiriöilmoitus yhteydenottopyynnöllä

Huom! Suosittelemme tekemään häiriöilmoituksen asiakaspalveluumme chatissa tai puhelimitse, jolloin asian hoitaminen sujuu nopeammin. Yhteydenottopyynnöllä tehtyjä häiriöilmoituksia käsitellessä joudumme aina ensin soittamaan sinulle ja varmistamaan, että pyynnön olet varmasti tehnyt sinä.

Jos ilmoitat meille häiriöstä yhteydenottopyynnöllä, soitamme sinulle kahden arkipäivän sisällä ennen muutosten tekemistä ma–pe klo 8–20 välisenä aikana numerosta 020 344 266. Monimutkaisemmissa tai mahdollisia lisäkuluja aiheuttavissa tapauksissa otamme aina erikseen yhteyttä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (PUK-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) 24/7.