Häiriöilmoituksen tekeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kohtasitko pulman? Ei hätää, apu on lähellä! Tässä muutama vinkki, joista on apua useimpien ongelmien ratkaisussa:

  1. Käynnistä laitteesi uudestaan. Monet vikatilanteet ratkeavat laitteen (reititin, digiboksi, puhelin jne.) uudelleenkäynnistyksellä.
  2. Tarkista häiriötiedotteet ja häiriökartat.
  3. Asiakastukemme ohjeista voit löytää vastauksia moniin esimerkiksi liittymiin, laitteisiin sekä TV- ja viihdepalveluihin liittyviin kysymyksiin.

Testattuasi ja varmistettuasi, ettei häiriö johdu kytkennöistä, omista laitteista tai johdoista, tee meille häiriöilmoitus. Otamme yhteyttä sinuun, jos liittymälle tai palvelulle on tarpeen tehdä muutoksia tai tarvitsemme lisätietoa. Ongelman selvittämistä sujuvoittaa se, jos pystyt olemaan laitteidesi äärellä, kun soitamme sinulle takaisin. Emme kuitenkaan voi luvata tiettyä soittoaikaa.

Suosittelemme tekemään häiriöilmoituksen Minun Teliassa. Silloin asiasi hoitaminen sujuu nopeammin, koska olet tunnistautunut kirjautumalla.

Ilmoita häiriöstä Minun Teliassa

Häiriöilmoituksen tekeminen Minun Teliaan kirjautuneena on helppoa. Se tekee asian käsittelystä nopeampaa, koska olet tunnistautunut kirjautumalla. Monimutkaisemmissa tai mahdollisia lisäkuluja aiheuttavissa tapauksissa otamme aina erikseen yhteyttä sinuun.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Avaa sen liittymän tiedot, jota häiriö koskee.
  3. Valitse Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö.

Ilmoita häiriöstä

Ilmoita häiriöstä kirjautumatta

Huom! Vikailmoitus kannattaa tehdä kirjautuneena Minun Teliaan, jolloin asian hoitaminen sujuu nopeammin. Ilman kirjautumista tehdyissä vikailmoituksissa meidän tarvitsee ensin erikseen soittaa sinulle ja varmistaa, että pyynnön olet varmasti tehnyt sinä.

Voit ilmoittaa meille viasta kirjautumatta jättämällä yhteydenottopyynnön. Soitamme sinulle kahden arkipäivän sisällä ennen muutosten tekemistä ma–pe klo 8–20 välisenä aikana numerosta 020 344 266. Monimutkaisemmissa tai mahdollisia lisäkuluja aiheuttavissa tapauksissa otamme aina erikseen yhteyttä.

Jätä yhteydenottopyyntö

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.