Takaisin

Maksumuistutuspalvelun käyttöönotto

Ota maksumuistutuspalvelu käyttöön, jotta laskujen maksaminen ei unohdu.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Kun maksumuistutuspalvelu on päällä, saat muistutuksen sähköpostilla haluamaasi osoitteeseen tai tekstiviestinä haluamaasi Telian liittymään, kun laksun eräpäivästä on kulunut noin viikko ja lasku on yhä maksamatta.

Jos maksat laskun heti muistutuksen saatuasi vältyt ylimääräisiltä muistutuskuluilta. Maksumuistutuspalvelu muistuttaa myös, jos maksamatta jäänyt lasku uhkaa aiheuttaa liittymän sulkemisen. Ehdit estää liittymän sulkemisen maksamalla laskun heti sulusta varoittavan viestin saatuasi.

Maksumuistutuspalvelu on maksuton palvelu.

Kytke MAKSUMUISTUTUSpalvelu

Näin otat maksumuistutuspalvelun käyttöön
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Klikkaa Liittymäni ja palveluni.
  3. Valitse se liittymä, jonka laskutukseen haluat kytkeä palvelun.
  4. Valitse Laskuarkisto.
  5. Valitse laskunumero sen laskutyypin kohdalta, jolle haluat kytkeä muistutuksen tai, jolla olevan muistutuksen tietoja haluat päivittää. Jos sinulla on useita eri laskutyyppejä (matkapuhelinlaskuja/laajakaistalaskuja/yhteislaskuja), tee muutokset kullekin laskutyypille erikseen. 
  6. Toimi ohjeiden mukaan.
Lisää samasta aiheesta

Maksuajan hakeminen ja eräpäivän siirto

Laskutuskaudet ja laskutusrajat

Laskujen perintä

Asiakas- ja laskutustietojen muutos

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, kuinka toimin?

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.