Verkkokaupan ja itsepalvelukanavien kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän palautusoikeus, ellei toisin mainita.
Tältä sivulta löydät ohjeet pelkän tuotteen palauttamiseen sekä tilanteisiin, jossa laite on osa liittymää tai palvelua (esim. laajakaistan kanssa tilattu reititin tai Telia Play -boksi). Jos olet tilannut liittymän tai palvelun, johon ei kuulu laitetta, tutustu liittymän tai palvelun peruutusohjeisiin.
Jos teet tuotepalautuksen, palautamme sinulle kaikki tilauksestasi saamamme maksut, myös toimituskulut (paitsi lisäkulut, jos olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman vakiotoimitustavan) viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen saatuamme. Teemme palautuksen samalla maksutavalla, jota käytit tuotetta ostaessasi, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Jos olet maksanut MobilePaylla, palautus tehdään tavallisena tilisiirtona pankkitilillesi. Maksusuoritus palautetaan niin, että sinulle ei aiheudu siitä kustannuksia.