Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Ota yhteyttä

Hoida asiat itsepalveluna

Hoida laskutusasiat, muokkaa palveluitasi, avaa oma chat asiakaspalvelijan kanssa tai tee vikailmoitus.
Kirjaudu sisään
Itsepalvelu ja chat avoinna aina 24/7. Häiriöilmoitukset chatissa ma–pe 8–19.30, la–su 9–16.30.

Etsi apua ja ohjeita

Katso löydätkö vastaukset kysymyksiisi Telian asiakastukiosiosta.
Etsi asiakastuesta
Avoinna aina :)

Soita meille

Kuluttaja-asiakaspalvelusta saat apua ostamiseen, liittymien ja palveluiden valitsemiseen sekä vikatilanteisiin.
Vastausajat
(mpm/pvm) ma–pe 8–18, la 9–16.30. Telian verkon ja palveluiden häiriöilmoitukset ma–pe 8–20, la 9–16.30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

Varaa aika asiakaspalvelusta

Soitamme sinulle varaamasi ajan (30 min) sisällä.

Telia Helppi

Auttaa, opastaa ja ratkaisee asennus-, asetus-, käyttöönotto- ja käyttötilanteissa puhelimitse, Telia Kaupoissa sekä luonasi paikan päällä.
Lue lisää
2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm, ma–pe 8–20, la 9–16.30.

Tule käymään Telia Kaupassa

Hoida asiat helposti Telia Kaupassa, palvelupisteellä tai jälleenmyyjällämme.

Tee vikailmoitus

Voit tehdä vikailmoituksen helposti Omilla Sivuilla.

Jätä yhteydenottopyyntö

Jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella.

Oletko yritysasiakas?

Katso yhteystiedot