Telia Helppi -tukipalvelu

Telia Helppi on tietotekniikan asiantuntija, joka auttaa ja antaa henkilökohtaista tukea teknisissä käyttöönotto- ja ongelmatilanteissa.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Helpin tarkoitus on auttaa sinua selvittämään tietotekniset ongelmat. Helpin palvelut ovat tutustumisen arvoisia, jos sinua askarruttaa tietotekninen ongelma – esimerkiksi ohjelmistot eivät toimi, tarvitset opastusta laitteen käytössä, ohjelmistojen asennukset/päivitykset eivät tunnu omalta jutulta tai oma kiinnostus ei riitä, etkä yksinkertaisesti jaksa painia teknisten ongelmien parissa.

Telia Helpin asiantuntijat auttavat ja opastavat sinua tarvittaessa puhelimitse, sinun luonasi kotona tai Telia Kaupoissa.

Tutustu Helppiin

Helpin tarjoamat palvelut

Helppi on palvelukokonaisuus, jonka tehtävään kuuluu tehdä palveluiden ostamisesta, käyttöönotosta ja käytöstä helppo ja miellyttävä kokemus.

Autamme esim. tietokoneisiin, älypuhelimiin, tabletteihin, viihde-elektroniikkaan sekä internetiin liittyvissä asennus-, käyttö-, opastus- ja ongelmatilanteissa.

Tutustu palveluihin

Näin tavoitat meidät
Puhelintuki

Palvelemme puhelimitse 0600 10 100 (2,25 €/min + pvm/mpm). Arkisin olemme tavoitettavissa klo 8–20 ja lauantaisin klo 9–16.30.

Tarvittaessa voimme ottaa yhteyttä kätevästi etätukisovelluksen kautta puhelimeesi, tablettiisi tai tietokoneeseesi. Tarvitset vain toimivan nettiyhteyden. Voit vain katsella, kun asiantuntijamme hoitaa tilanteen kuntoon päätelaitteellasi vaivattomasti. 

Lataa etätukisovellus

Sovellus on käytössä Mac-, Windows-, iOS- ja Android-käyttöjärjestelmissä.

Telia Kaupat / Palvelupisteemme

Suurimmassa osassa Telia Kaupoista on Helpin palvelupiste. Teemme kaikki laitteidesi ja sovellustesi käyttöönotot ja asennukset sekä määrittelyt puolestasi ja kopioimme myös haluamasi tiedot laitteidesi välillä. Yhteystiedot, valokuvat ja videot siirtyvät helposti uuteen laitteeseesi. Voit myös tuoda oman laitteen, esim. läppärin tai puhelimen palvelupisteelle tutkittavaksi.

Voit etukäteen myös varata ajan, sinulle sopivaan ajankohtaan varaussivustoltamme turhaan jonottamatta. Valitse lähin vaihtoehto ja varaa aika palvelupisteelle

Lähituki

Meillä on mahdollisuus tarjota myös valtakunnallista asennuspalvelua kotiisi. Jos haluat Telia Helpin asentajan käymään kotonasi laitteiden luona, tilaa lähitukikäynti valitsemalla sivulla ensin tuote ja sitten palvelualue syöttämällä postinumero.

Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,25 €/min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Telia Yhteyspiste -palvelu

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.