Voit vaihtaa liittymäsi sim-kortin uuteen, jos nykyinen sim-korttisi rikkoutuu, lakkaa toimimasta, katoaa tai jos puhelimesi ei tue vanhaa sim-korttia. Ottaessasi uuden sim-kortin käyttöön, vanha kortti lakkaa toimimasta. Kortinvaihdosta huolimatta puhelinnumerosi säilyy samana. Samoin liittymällä olevat palvelut (esim. puhe- ja tekstiviestipaketit) säilyvät ennallaan.
Toimittamamme sim-kortit ovat trio-sim-kortteja, jotka sisältävät kaikki kolme sim-korttikokoa (normaali eli mini, mikro ja nano). Ne sopivat kaikkiin sim-korttipaikan sisältäviin laitteisiin.
Huom! Tavallisen sim-kortin leikkaaminen pienemmäksi saattaa vahingoittaa korttia. Siksi on tärkeää tilata uusi kortti, jos laitteen korttipaikka on pienempi.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.