MMS-viestien lukeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit lukea sinulle saapuneen multimedia- eli MMS-viestin kirjautumalla Minun Teliaan liittymän käyttäjänä eli puhelinnumerollasi. Jos haluat jatkossa multimediaviestit suoraan puhelimeesi, tilaa puhelimeen MMS-asetukset.

MMS-viestin lukeminen Minun Teliassa

Multimediaviestit ovat katseltavissa Minun Teliassa 10 vuorokauden ajan niiden saapumisesta alkaen. Sen jälkeen ne poistuvat automaattisesti.

Kirjaudu sisään

  1. Valitse kirjautumissivulla, että haluat kirjautua liittymän käyttäjänä.
  2. Syötä liittymäsi numero (esim. 0401234567) sille varattuun kenttään. Voit tarvittaessa tilata uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).
  3. Paina liittymäsi kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  4. Avautuvalta Liittymäsi-välilehdeltä löydät kohdan Saapuneet MMS-viestit, josta pääset lukemaan saamiasi MMS-viestejä.

Jos haluat jatkossa MMS-viestit suoraan puhelimeesi, tilaa puhelimeen MMS-asetukset.

MMS-asetusten tilaus

Normaalisti uudemmat älypuhelimet hakevat sekä MMS- että internet-asetukset automaattisesti. Jos netti ei toimi tai haluat MMS-/kuvaviestien tulevan jatkossa suoraan puhelimeesi, tilaa automaattiset asetukset lähettämällä tekstiviesti ASETUKSET numeroon 15400 (0 €).

Voit halutessasi kirjoittaa MMS-asetukset myös manuaalisesti itse suoraan puhelimesi asetuksiin alla olevin tiedoin. Apua asetusten tekemiseen ja laitteen käyttämiseen antaa myös Telia Helppi.

Internet-asetukset
  • APN: internet
MMS-asetukset
  • Yhteyden nimi : Telia MMS
  • APN: mms
  • Välipalvelimen osoite: 195.156.25.33
  • Välipalvelimen portti: 8080
  • MMSC-osoite: http://mms/
  • Yhteystyyppi: Jatkuva
Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Palvelunumerot ja estojen tekeminen

Mikä on PIN-koodi ja miten vaihdan sen?

Liittymän muokkaus Minun Teliassa

Puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän irtisanominen

Vastaajan käyttö ja muokkaus

Puhelimen käyttö ja ongelmatilanteet

Uuden sim-kortin tilaaminen

4G-puhelut (VoLTE) ja wifi-puhelut

Yhteys Multi -rinnakkaisliittymät

Videopuhelut

Sim-kortin käyttöönotto ja aktivointi

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia Helppi

Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.