MMS-viestien lukeminen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Voit lukea sinulle saapuneen multimedia- eli MMS-viestin kirjautumalla puhelinnumerollasi Minun Teliaan.

Saapuneen MMS-viestin lukeminen kirjautuneena
  1. Kirjaudu Minun Teliaan matkapuhelinnumerollasi. Käyttäjätunnuksesi on liittymänumerosi (esim. 0401234567). Kirjoita se kohtaan Telia-tunnus. Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).
  2. Valitse liittymäsi.
  3. Löydät saapuneet multimediaviestit Liittymäsi-välilehden alaosasta, kohdasta Hallinnoi liittymääsi > Saapuneet MMS-viestit. Multimediaviestit ovat katseltavissa kirjautuneena 10 vuorokauden ajan.

Kirjaudu sisään

Jos haluat jatkossa MMS-viestit suoraan puhelimeesi, tilaa MMS-asetukset puhelimeesi.

MMS-asetusten tilaus

Normaalisti uudemmat älypuhelimet hakevat sekä MMS- että internet-asetukset automaattisesti. Jos internet ei toimi tai haluat MMS-/kuvaviestien tulevan jatkossa suoraan puhelimeesi, tilaa automaattiset asetukset lähettämällä tekstiviesti ASETUKSET numeroon 15400 (0 €).

Voit halutessasi kirjoittaa MMS-asetukset myös manuaalisesti itse suoraan puhelimesi asetuksiin alla olevin tiedoin. Apua asetusten kytkentään tai ohjeita laitteen käyttämiseen antaa myös Telia Helppi.

Internet-asetukset
  • APN: internet
MMS-asetukset
  • Yhteyden nimi : Telia MMS
  • APN: mms
  • Välipalvelimen osoite: 195.156.25.33
  • Välipalvelimen portti: 8080
  • MMSC-osoite: http://mms/
  • Yhteystyyppi: Jatkuva
Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 10 100
(2,25 €/min + mpm/pvm)
Lue lisää Telia Helpistä
Lisää samasta aiheesta

Palvelunumerot ja estojen tekeminen

Mikä on PIN-koodi ja miten vaihdan sen?

Liittymän muokkaus Minun Teliassa

Irtisanominen

Vastaajan käyttö ja muokkaus

Puhelimen käyttö ja ongelmatilanteet

Puhelin tai SIM-kortti kadonnut tai varastettu

SIM-kortin koko, uuden tilaaminen ja aktivointi

Telia 4G-puhe (VoLTE) ja Wifi-puhelut

Yhteys Multi ja Multi-SIM

Videopuhelut

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.