Joulu-tammikuussa poikkeuksia asiakaspalvelun aukioloajoissa

Poikkeuksia asiakaspalvelun aukiolossa joulu-tammikuussa

testi

Chat sekä ohjeet ja oppaat

Avaa sivun oikeasta alakulmasta chat yritysasiakaspalvelijan kanssa tai löydä vastaus Asiakastuen ohjeista.
Löydä vastaus ohjeista
Chat avoinna arkisin klo 8–16.30.

Yritysportaali

Tilaa ja hallinnoi yrityksesi palveluita ja laskutusta, tai hoida luottamukselliset asiat chatissa turvallisesti tunnistautuneena. Tarkoitettu yrityksen vastuuhenkilöille ja pääkäyttäjille.
Kirjaudu Yritysportaaliin
Yritysportaali on käytössäsi 24/7, chat avoinna arkisin klo 8–16.30.

Kirjaudu työntekijänä

Hallinnoi työsuhdeliittymääsi, hae puk-koodi, tee poissaolotiedote, määritä vastaaja ja tarkastele puheluerittelyäsi. Tarkoitettu yritysten työntekijöille.

Soita meille

Tukea ja apua asiointiin sekä vikatilanteisiin vain yhden puhelinsoiton päässä.

Varaa soittoaika

Varaa aika Telian yritysasiakaspalveluun niin soitamme silloin kun sinulle sopii.

Lähesty lomakkeella

Jos asiallasi ei ole kiire, voit ilmoittaa muutoksista tai tehdä tarjouspyynnön täyttämällä lomakkeen.

Käyttötuki

Läppärit, luurit, tabletit, Office365, Viestintäpalvelu VIP, Touchpoint... Apua asennukseen ja käyttöön puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.

Seuraa tilaustasi

Seuraa yritysverkkokaupassa tekemäsi tilauksen etenemistä.

Yrityspalvelupisteet

Kun yrityksesi palvelut kaipaavat päivitystä, käänny lähimmän Yrityspalvelupisteemme puoleen.

Kauppakartta

Yrityspalvelupisteiden lisäksi myös muut Telia Kaupat palvelevat yritysasiakkaita liittymien ja laitteiden hankinnassa ja päivittämisessä.

Telia somessa

Saat meidät kiinni myös Facebookissa ja Twitterissä, joissa asiakaspalvelijamme ovat apunasi arkisin klo 8–16.

Kontakta oss

Kundtjänst på svenska.

Contact us

Customer service in English.