ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue lisää
Yhteystiedot yritysasiakkaille
Kirjautuneena voit ottaa helposti yhteyttä joko chatilla tai viestillä, tai hallinnoida palveluita ja käyttäjätietojasi itse. Tavoitat meidät myös soittamalla.
Jos sinulla on ongelmia esimerkiksi laitteen, netin tai PUK-koodin kanssa, löydät ratkaisun nopeasti ohjeistamme

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Valitettavasti käytössämme ei ole sähköpostia.
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Ajanvaraus on tilapäisesti suljettu ICT-alan lakon vuoksi.
Soita käyttötukeen
Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.
Lue lisää
0600 15 500
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Keskustele somessa
Twitterissä ja Telia Yhteisössä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Twitter
Yhteisö

Minun Telia Yrityksille – asiakkuutesi koti
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.