Yhteystiedot yritysasiakkaille
Kirjautuneena voit ottaa helposti yhteyttä joko chatilla tai viestillä, tai hallinnoida palveluita ja käyttäjätietojasi itse. Tavoitat meidät myös soittamalla.
Jos sinulla on ongelmia esimerkiksi laitteen, netin, MMS-viestien tai PUK-koodin kanssa, löydät ratkaisun nopeasti ohjeistamme

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Soita käyttötukeen
Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.
Lue lisää
0600 15 500
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Seuraa somessa
LinkedInissä, Facebookissa ja Twitterissä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä

Kirjaudu ja osallistu arvontaan
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, täytä yhteystietolomake ja osallistu Samsung Galaxy S23 Enterprise Edition -puhelimen arvontaan 26.5.–12.6.2023 välisenä aikana. Arvomme kaksi laitetta.