Toimitusehdot ja palvelukuvaukset
Telian yleiset toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille perustuvat Ficomin telealaa koskeviin yleisiin kuluttajaehtoihin.
Pyrimme aina ratkaisemaan kiistat rakentavasti ja yhdessä asiakkaidemme kanssa. Jos sinun ja Telian väliseen erimielisyyteen ei kuitenkaan löydy yhteistä ratkaisua, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen kuluttajariitalautakuntaa sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Yhteys
Yhteys puhelimeen
Telia Sopiva
Kamu
Multi-SIM
Telia Yhteys Multi
Mobiilivarmenne
Saldosopimus
Käyttöraja
WiFi-puhelut
Määräaikaiset sopimukset
Yhteys mukaan
Yhteys kotiin
Yhteys kotiin mobiili
Telia TV
Maksu-TV
Kaapeli-TV
C More -suoratoistopalvelu
Laitemyyntiehdot
Laitevuokraehdot
Laitetoimitusehdot
Laiteylläpitoehdot
Määräaikainen Laitesopimus
Maksuaikaehdot
Telia Smart, Telia Hybrid ja Telia 5G ulkoyksikkö
Telia Upgrade -ohjelman myynti on lopetettu 1.10.2018
Telia Upgrade -ohjelma oikeuttaa Asiakkaan nimittämään Telia Financen erikseen määritellyn Päätelaitteen ostajaksi. Tätä oikeutta voidaan hyödyntää milloin tahansa Päätelaitteen ostamisen jälkeen, kunnes 24 kuukautta on kulunut siitä, kun alkuperäinen Päätelaite on ostettu Luottotiliä käyttäen edellyttäen, että maksamatta olevasta velasta on maksettu vähintään 12 kuukauden vähimmäiskuukausierien kokonaismäärää vastaava määrä ja edellyttäen, että kaikki aiemmin laskutetut erääntyneet kuukausierät ja kaikki lähetetyt maksumuistutukset on asianmukaisesti maksettu. Oikeus on ehdollinen sille, että Päätelaite täyttää jäljempänä tässä kohdassa määritellyt vaatimukset ja että Päätelaitetta ei ole pantattu vakuudeksi millään tavoin.
Jos Asiakas käyttää oikeuttaan nimittää Telia Finance Päätelaitteen ostajaksi, Telia Finance ostaa Päätelaitteen Asiakkaalta hinnalla, joka vastaa määrältään Päätelaitteeseen kohdistuvaa maksamatta olevaa velkaa. Tämän seurauksena Asiakkaan Päätelaitteeseen kohdistuva maksamatta oleva velka raukeaa.
Edellytyksenä Upgrade-ohjelman käyttämiselle on, että Asiakas ostaa uuden päätelaitteen Telialta. Jos Asiakas päättää käyttää ostokseen olemassa olevaa Luottotiliä, Luottotiliä käytetään siten, kuten Asiakkaan ja Telia Financen välillä on kulloinkin sovittu.
Päätelaitteen tekniset vaatimukset:
- Päätelaitteen on oltava täysin toimiva, kytkeydyttävä päälle ja pois päältä, sillä on oltava toimiva ja ehjä näyttö (mukaan lukien kosketusnäyttö) sekä akku ja ehjä takakansi, se ei saa olla tuhoutunut eikä siinä saa olla vesivauriota ja sillä on oltava toimiva kuvaruutu ilman pikselivaurioita.
- Päätelaitteesta ei saa puuttua mitään osia eikä siinä saa olla rikkinäisiä näppäimiä, viallista kameraa, näppäimistöä tai mikrofonia, eikä siinä saa olla ohjelmistovikoja, rikkinäistä SIM-kortin pidikettä tai latausliitintä tai muuta fyysistä vahinkoa.
- Find my iPhone -toiminto ei saa olla aktivoituna Päätelaitteella.
Leveransvillkor och tjänstebeskrivningar
Yhteys
Yhteys puhelimeen
Telia Kompis
Multi-SIM
Telia Yhteys Multi
Saldoavtal Villkor
Brukgräns
WiFi-samtal
Telia Tidsbundet avtal
Yhteys mukaan
Yhteys kotiin
Yhteys kotiin mobiili
Telia TV
Betal-TV
Kabel-TV
C Mores streamingtjänst
Försäljning av utrustning
Uthyrning av utrusting
Leverans av utrustning
Underhåll av utrustning
Tidsbundet Utrustningsavtal
Villkor för betalningstid
Telia Smart, Telia Hybrid och Telia 5G ulkoyksikkö
Turvapaketti
Telia Mobil Enhet försäkring
Leveransvillkor
Tjänstebeskrivning
Försäkringsvillkor
Terms of delivery and service descriptions
Yhteys
Yhteys puhelimeen
Telia Friend
Multi-SIM
Telia Yhteys Multi
Balance Agreement
Usage Limit
WiFi Calling
Telia Fixed-Term Agreement
Yhteys mukaan
Yhteys kotiin
Yhteys kotiin mobiili
Telia TV
Pay TV
Cable TV
C More streaming service
Equipment sales
Equipment rental
Equipment delivery terms
Equipment maintenance
Fixed-term device agreement
Terms of payment period
Telia Smart, Telia Hybrid and Telia 5G outdoor unit
Turvapaketti
Telia Device Insurance
General terms and conditions
Service Description
Insurance Terms