Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Miten voin irtisanoa liittymäni?

Jos harkitset liittymän irtisanomista, voit tehdä sen soittamalla asiakaspalveluumme 020 690 400 (mpm/pvm) tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.

Liittymän irtisanominen onnistuu myös chatissa kirjautumalla Teliaan sekä yhteydenottopyyntölomakkeen kautta.

Avaa chat

Huom! Mikäli maksat puhelimestasi kuukausittain (12 kk:n, 24 kk:n tai 36 kk:n ajan) erillisen summan liittymäsi yhteydessä ja haluat vaihtaa operaattoria kesken sopimuskauden, tulee sinun hoitaa jäljellä olevat maksut kerralla ennen siirtymistäsi.