Telian Prepaid -liittymässä lataamasi puheaika on käytössäsi heti, muissa Telian puhelinliittymissä vuorokauden kuluessa.
Huomaa tämä latauslipukkeista
Voit maksaa laskutettavan puhelinliittymän kuluja ennakkoon latauslipukkeella. Tekemäsi lataus on käytössäsi vuorokauden kuluessa latauksesta. Hyvitys vähentää puhelinlaskua ja koskee myös kytkentä- ja kuukausimaksuja, mutta ei jo erääntyneitä laskuja. Jos liittymässäsi on Saldosopimus, latauslipukehyvitys koskee vain liikennemaksuja. Jos latauslipukkeella ladattua hyvitystä jää käyttämättä, käyttämätön osuus hyvityksestä siirtyy aina seuraavalle laskulle, kunnes se on kokonaisuudessaan käytetty.
Jos käytössäsi on Saldosopimus ja saldoraja on tullut täyteen, voit väliaikaisesti nostaa rajaa Latauslipukkeella. Rajaa nostetaan lataamasi summan verran, jonka voit käyttää ennen kuin esto aktivoituu tai laskutuskausi vaihtuu. Käyttämättä jäänyt Latauslipuke-hyvitys siirtyy seuraavalle laskulle, kunnes se on kokonaisuudessaan käytetty. Jos liittymäsi irtisanotaan, käyttämättä jäänyttä Latauslipuke-hyvitystä ei jälkeenpäin hyvitetä.
Jos käytössäsi on prepaid-liittymä, latauslipukkeella lataamasi saldo on heti käytössä. Jokainen tekemäsi lataus jatkaa prepaid-liittymän voimassaoloaikaa 12 kuukautta. Huomioithan, ettei jäljellä jäänyttä puheaikaa hyvitetä voimassaolon päätyttyä.
Apua ongelmatilanteisiin
Jos olet yrittänyt latausta useamman kerran (esim. näppäiltyäsi lipukkeen numeron virheellisesti), eikä lataus enää onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Verkkolatauksessa palaa takaisin Latauslipukkeen sivulle paluulinkillä pankkisi hyväksyttyä maksun. Linkin nimi vaihtelee pankeittain. Jos et palaa maksutapahtuman jälkeen Latauslipukkeen sivulle paluulinkillä, maksutieto siirtyy Telialle viiveellä, eikä latausta suoriteta heti.
R-kioskilla väärälle liittymänumerolle mennyt lataus voidaan peruuttaa 5 minuutin kuluessa latauksesta.
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.
Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.