Liittymän sopimuksen tarkastus

Haluatko tarkastaa tietoja omistuksessasi olevasta liittymästä?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Voit tarkastaa liittymiesi määräaikaisuuden helpoiten laskulta tai kirjautumalla Minun Teliaan. Mobiililiittymän määräaikaisuuden voit tarkastaa myös tekstiviestillä.

Muistutamme sinua määräaikaisen sopimuksen päättymisestä hyvissä ajoin etukäteen. Kerromme samalla myös liittymäsi hinnoittelusta ja siitä, miten voit tarvittaessa päivittää liittymääsi.

Määräaikaisuuden tarkastaminen Minun Teliasta

Voit tarkastaa liittymäsi sopimuskauden helposti Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa. Tieto toistaiseksi voimassa olevasta sopimuksesta tai määräaikaisesta sopimuskaudesta kestoineen on kerrottu heti ensimmäisessä näkymässä liittymän tiedoissa.

Määräaikaisuuden tarkastaminen laskulta

Jos haluat tarkastaa, onko omistamassasi kuluttajapuhelinliittymässä meneillään määräaikainen sopimuskausi, se onnistuu helposti liittymän viimeisimmältä laskulta. Mahdollinen määräaikaisuus mainitaan laskuerittelyssä heti liittymänumeron alla.

Määräaikaisuuden tarkastaminen tekstiviestillä

Voit tarkastaa mobiililiittymäsi määräaikaisuuden lähettämällä maksuttoman tekstiviestin. Saat paluuviestissä liittymän sopimustiedot: onko liittymä voimassa toistaiseksi vai onko se määräaikainen ja mikä on määräaikaisuuden päättymispäivä.

Voit tarkastaa näillä ohjeilla myös toisella operaattorilla olevan mobiililiittymäsi määräaikaisuuden.

Liittymän käyttäjä

Lähetä tarkastettavalla liittymällä sana Sopimus, Abonnemang tai Subscription maksuttomaan numeroon 18321,

Liittymän omistaja

Jos olet yhden tai useamman liittymän omistaja, voit kysyä esimerkiksi perheenjäsenen käytössä olevan liittymän tiedot lähettämällä sanan Sopimus sekä tarkasteltavan liittymän puhelinnumeron, esim. "Sopimus 0401234567", numeroon 18321.

Kysely voidaan tehdä vain asiakastiedoissa olevan liittymän omistajan matkapuhelinnumerosta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.