Haluatko tarkastaa tietoja omistuksessasi olevasta liittymästä?
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille
Voit tarkastaa liittymiesi määräaikaisuuden helpoiten laskulta tai kirjautumalla Minun Teliaan. Mobiililiittymän määräaikaisuuden voit tarkastaa myös tekstiviestillä.
Muistutamme sinua määräaikaisen sopimuksen päättymisestä hyvissä ajoin etukäteen. Kerromme samalla myös liittymäsi hinnoittelusta ja siitä, miten voit tarvittaessa päivittää liittymääsi.
Määräaikaisuuden tarkastaminen Minun Teliasta
Voit tarkastaa liittymäsi sopimuskauden helposti Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa. Tieto toistaiseksi voimassa olevasta sopimuksesta tai määräaikaisesta sopimuskaudesta kestoineen on kerrottu heti ensimmäisessä näkymässä liittymän tiedoissa.
Määräaikaisuuden tarkastaminen laskulta
Jos haluat tarkastaa, onko omistamassasi kuluttajapuhelinliittymässä meneillään määräaikainen sopimuskausi, se onnistuu helposti liittymän viimeisimmältä laskulta. Mahdollinen määräaikaisuus mainitaan laskuerittelyssä heti liittymänumeron alla.
Määräaikaisuuden tarkastaminen tekstiviestillä
Voit tarkastaa mobiililiittymäsi määräaikaisuuden lähettämällä maksuttoman tekstiviestin. Saat paluuviestissä liittymän sopimustiedot: onko liittymä voimassa toistaiseksi vai onko se määräaikainen ja mikä on määräaikaisuuden päättymispäivä.
Voit tarkastaa näillä ohjeilla myös toisella operaattorilla olevan mobiililiittymäsi määräaikaisuuden.
Liittymän käyttäjä
Lähetä tarkastettavalla liittymällä sana Sopimus, Abonnemang tai Subscription maksuttomaan numeroon 18321,
Liittymän omistaja
Jos olet yhden tai useamman liittymän omistaja, voit kysyä esimerkiksi perheenjäsenen käytössä olevan liittymän tiedot lähettämällä sanan Sopimus sekä tarkasteltavan liittymän puhelinnumeron, esim. "Sopimus 0401234567", numeroon 18321.
Kysely voidaan tehdä vain asiakastiedoissa olevan liittymän omistajan matkapuhelinnumerosta.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.