Tästä ohjeesta löydät tietoa siitä, kuinka irtisanoa puhelinliittymä.
Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Tästä ohjeesta löydät tietoa siitä, kuinka irtisanoa puhelinliittymä.
Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, käänny yrityksen liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Puhelinliittymän siirto yrityksellesi
Yrityksen liittymien siirto (kaikkien tai osan)
Liittymätyypin vaihto tai pakettimuutos
Käyttäjätietojen muutos
Lisäpalveluiden hallinta
Liittymän väliaikainen sulkeminen
SIM-kortin tilaus ja vaihto
Nettiliittymän irtisanominen
Liittymän vaihto operaattorilta toiselle eli numeronsiirto
Pro Nettikortti
Liittymän siirto yrityksesi omistuksesta toiselle taholle
Huijausviestit ja huijauspuhelut
Numeropalvelutietojen muokkaaminen ja salainen numero
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.