Telia TV:n tai kanavapaketin irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät tietoa Telia TV:n tai siihen tilattujen kanavapakettien irtisanomiseen.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

C More -suoratoistotuotteen irtisanominen
Discovery+-suoratoistotuotteen irtisanominen
Puhelinliittymän tai mobiilinetin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Kanavapaketin irtisanominen
Telia TV digiboksi tai Telia TV sovellus

Jos kanavapakettisi on tilattu Telia TV digiboksille tai Telia TV sovellukselle, voit irtisanoa sen kirjautumalla Minun Teliaan. Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta. 

Kirjaudu sisään

  1. Valitse Liittymäni ja palveluni.
  2. Valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini.
  3. Valitse Tilatut, niin pääset hallinnoimaan kaikkia tilaamiasi kanavapaketteja.

Voit aina ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano Telia TV -palvelua. Katso ohjeet Telia TV -palvelun irtisanomiseen tämän ohjeen kohdasta Telia TV:n irtisanominen.

Kaapeli-TV

Voit irtisanoa kaapeli-TV:lle tilattuja kanavapaketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano koko kaapeli-TV-liittymää tai Telia TV -kaapelikorttia.

Telia TV:n irtisanominen
Telia TV digiboksi

Voit irtisanoa Telia TV -palvelun ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Telia TV:n irtisanomisaika on 14 vuorokautta. 

Telia TV kaapelikortti

Voit irtisanoa Telia TV kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Telia TV kaapelikortin irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin lajittelemalla sen energiajätteeseen.

Jos haluat edelleen katsoa Telia TV kaapelikortin korttikanavia, voit lopettaa vain haluamasi kanavapaketit ja jatkaa pelkän kaapelikortin tilausta.

Kaapeli-TV-liittymä

Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapeli-TV-liittymän irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan irtisanomisessa nämä seikat:

  • Kaapeli-TV-liittymän avulla kiinteistössäsi voi katsoa televisiota usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa. Se mahdollistaa myös kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
  • Jos käytössäsi on kaapeli-tv-verkossa toimiva kaapelimodeemilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta irtisanomisen jälkeen.
  • Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta irtisanomistilanteissa. 
  • Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, sinun tarvitsee hankkia toinen tv-lähetysten vastaanottotapa. Tutustu muihin Telia TV:n katselutapoihin verkkokaupassamme.
Telia TV sovellus

Jos käytössäsi on pelkästään Telia TV sovellus ilman mitään yllämainituista, sitä ei varsinaisesti ole tarpeen irtisanoa, sillä sovellus ja käyttäjätunnus ovat maksuttomia. Muista kuitenkin huolehtia sovellukselle tilaamiesi kanavapakettien irtisanomisesta.

Lisää samasta aiheesta

Telia TV -palvelun muutto

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Asiakaspalvelu

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Varaa aika

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

Jätä viesti

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Jätä viesti, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä.

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

Ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.