Telia Playn, kaapeli-tv:n tai kanavapaketin irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät tietoa Telia Playn ja kaapeli-tv:n irtisanomiseen sekä kanavapakettien irtisanomiseen.

Jos irtisanomisajan laskutus mietityttää, tutustu irtisanomisajan laskutuksen ohjeisiin.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

MTV Katsomo -suoratoistotuotteen irtisanominen
Discovery+-suoratoistotuotteen irtisanominen
Puhelinliittymän tai mobiilinetin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Kanavapaketin irtisanominen

Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta. 

Telia Play -boksi tai -sovellus

Jos kanavapakettisi on tilattu Telia Play -boksille tai Telia Play -sovellukseen, voit irtisanoa sen kirjautumalla Minun Teliaan.

Irtisano kanavapaketti

Voit aina ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano Telia Play -palvelua.
Katso ohjeet Telia Playn irtisanomiseen

Kaapeli-TV

Voit irtisanoa kaapeli-TV:lle tilattuja kanavapaketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano kaapeli-TV-liittymää tai Telia TV -kaapelikorttia.

Telia Playn tai kaapeli-tv:n irtisanominen
Telia Play -boksi

Telia Playn irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Voit irtisanoa palvelun helposti chatbotin avulla:

  1. Sinun tarvitsee olla kirjautunut Minun Teliaan liittymän omistajana. Jos et vielä ole, tee se nyt:
    Kirjaudu
  2. Avaa alla olevasta napista chat ja seuraa ohjeita. Vaihtoehtoisesti voit avata chatin sivun oikeasta laidasta ja kirjoittaa viestikenttään "Haluan irtisanoa Telia Playn".
    Irtisano chatissa

Voit myös ottaa irtisanomiseen liittyen yhteyttä asiakaspalveluumme.

Telia Play -sovellus

Jos käytössäsi on vain Telia Play -sovellus, sitä ei varsinaisesti tarvitse irtisanoa, sillä sovellus ja käyttäjätunnus ovat maksuttomia. Muista kuitenkin huolehtia sovellukselle tilaamiesi kanavapakettien irtisanomisesta.

Kaapelikortti

Voit irtisanoa kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapelikortin irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin energiajätteenä.

Jos haluat edelleen katsoa kaapelikortin korttikanavia, lopeta vain kanavapaketit ja jatka pelkän kaapelikortin tilausta.

Kaapeli-TV-liittymä

Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapeli-TV-liittymän irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan nämä seikat:

  • Kaapeli-TV-liittymä mahdollistaa television katsomisen usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa sekä kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
  • Jos sinulla on kaapelilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta.
  • Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta irtisanomistilanteissa. 
  • Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, tarvitset toisen tv-lähetysten vastaanottotavan. Tutustu television katselutapoihin verkkokaupassamme.

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.