Telia Playn tai kaapeli-tv:n irtisanominen
Telia Play -boksi
Telia Playn irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Voit irtisanoa palvelun helposti chatbotin avulla:
- Sinun tarvitsee olla kirjautunut Minun Teliaan liittymän omistajana. Jos et vielä ole, tee se nyt:
Kirjaudu
- Avaa alla olevasta napista chat ja seuraa ohjeita. Vaihtoehtoisesti voit avata chatin sivun oikeasta laidasta ja kirjoittaa viestikenttään "Haluan irtisanoa Telia Playn".
Irtisano chatissa
Voit myös ottaa irtisanomiseen liittyen yhteyttä asiakaspalveluumme.
Telia Play -sovellus
Jos käytössäsi on vain Telia Play -sovellus, sitä ei varsinaisesti tarvitse irtisanoa, sillä sovellus ja käyttäjätunnus ovat maksuttomia. Muista kuitenkin huolehtia sovellukselle tilaamiesi kanavapakettien irtisanomisesta.
Kaapelikortti
Voit irtisanoa kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapelikortin irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin energiajätteenä.
Jos haluat edelleen katsoa kaapelikortin korttikanavia, lopeta vain kanavapaketit ja jatka pelkän kaapelikortin tilausta.
Kaapeli-TV-liittymä
Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kaapeli-TV-liittymän irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan nämä seikat:
- Kaapeli-TV-liittymä mahdollistaa television katsomisen usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa sekä kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
- Jos sinulla on kaapelilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta.
- Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta irtisanomistilanteissa.
- Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, tarvitset toisen tv-lähetysten vastaanottotavan. Tutustu television katselutapoihin verkkokaupassamme.