Huomaathan, että pelkkä kanavapaketin irtisanominen ei irtisano Telia Play -palvelua.
Kaapeli-TV
Voit irtisanoa kaapeli-TV:lle tilattuja kanavapaketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano kaapeli-TV-liittymää tai kaapelikorttia.
Telia Playn irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Voit irtisanoa palvelun Minun Teliassa tai asiakaspalvelumme kautta. Huomioithan nämä asiat:
Jos haluat irtisanoa boksin ja jatkaa Telia Playn käyttöä sovelluksella, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Pelkkä Telia Play -sovellus on maksuton, joten sitä ei varsinaisesti tarvitse irtisanoa ellet välttämättä halua. Muista kuitenkin tilaamiesi kanavapakettien irtisanominen. Jos pidät tunnukset sovellukseen olemassa, voit halutessasi helposti palata vuokraamaan elokuvia tai tilaamaan sisältöjä.
Telia Playssa ostetut elokuvat ovat käyttäjätunnuskohtaisia. Jos poistat tunnuksesi, ostamasi elokuvat katoavat, eikä niitä saa takaisin jos joskus luot uuden tunnuksen.
Jos haluat irtisanoa Telia Playn (boksi tai sovellus) ja poistaa Telia Play -tunnuksesi, toimi näin:
Avaa alla olevasta napista chat ja seuraa ohjeita tai vaihtoehtoisesti avaa chat sivun oikeasta laidasta ja kirjoita viestikenttään "Haluan irtisanoa Telia Playn". Irtisano chatissa
Mitä teen digiboksille?
Huom: Teethän irtisanomisen ensin, sillä pelkkä boksin palauttaminen ei irtisano palvelua.
Kun olet irtisanonut palvelun, voit tuoda boksin sekä siihen kuuluvat johdot ja kaukosäätimen lähimpään Telia Kauppaan tai postittaa meille. Postitus on maksuton, kun käytät sopimustunnusta:
Telia Finland Oyj
Sopimustunnus 619604
c/o Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D 54-57
01530 Vantaa
Jos kyseessä on kiekon muotoinen Arris-boksi, voit halutessasi palauttamisen sijaan kierrättää sen elektroniikkajätteenä.
Kaapelikortti
Voit irtisanoa kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin energiajätteenä.
Jos haluat edelleen katsoa kaapelikortin korttikanavia, irtisano vain kanavapaketit ja jatka pelkän kaapelikortin tilausta.
Kaapeli-TV-liittymä
Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan nämä seikat:
Jos sinulla on kaapelilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta.
Kaapeli-TV-liittymä mahdollistaa television katsomisen usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa sekä kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta kun liittymä irtisanotaan.
Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, tarvitset toisen tv-lähetysten vastaanottotavan. Tutustu television katselutapoihin verkkokaupassamme.
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
Minun Telia
Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.