Varmista paikkasi kotikatsomosta Liiga-kaudelle 2025–2026. Tilaa

Telia Playn, kaapeli-TV:n tai kanavapaketin irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tästä ohjeesta löydät tietoa Telia Playn ja kaapeli-TV:n irtisanomiseen sekä kanavapakettien irtisanomiseen.

Jos irtisanomisajan laskutus mietityttää, tutustu irtisanomisajan laskutuksen ohjeisiin.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

MTV Katsomo -suoratoistotuotteen irtisanominen
Puhelinliittymän tai mobiilinetin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 14 vuorokautta. 

Telia Play

Jos kanavapakettisi on tilattu Telia Play -boksille tai Telia Play -sovellukseen, voit irtisanoa sen kirjautumalla Minun Teliaan.

Irtisano kanavapaketti

Voit aina ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme.

Huomaathan, että pelkkä kanavapaketin irtisanominen ei irtisano Telia Play -palvelua.

Kaapeli-TV

Voit irtisanoa kaapeli-TV:lle tilattuja kanavapaketteja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomaathan, että kanavapaketin irtisanominen ei irtisano kaapeli-TV-liittymää tai kaapelikorttia.

Telia Playn irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Voit irtisanoa palvelun Minun Teliassa tai asiakaspalvelumme kautta. Huomioithan nämä asiat:

  • Jos haluat irtisanoa boksin ja jatkaa Telia Playn käyttöä sovelluksella, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Pelkkä Telia Play -sovellus on maksuton, joten sitä ei varsinaisesti tarvitse irtisanoa ellet välttämättä halua. Muista kuitenkin tilaamiesi kanavapakettien irtisanominen. Jos pidät tunnukset sovellukseen olemassa, voit halutessasi helposti palata vuokraamaan elokuvia tai tilaamaan sisältöjä.
  • Telia Playssa ostetut elokuvat ovat käyttäjätunnuskohtaisia. Jos poistat tunnuksesi, ostamasi elokuvat katoavat, eikä niitä saa takaisin jos joskus luot uuden tunnuksen.

Jos haluat irtisanoa Telia Playn (boksi tai sovellus) ja poistaa Telia Play -tunnuksesi, toimi näin:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Avaa alla olevasta napista chat ja seuraa ohjeita tai vaihtoehtoisesti avaa chat sivun oikeasta laidasta ja kirjoita viestikenttään "Haluan irtisanoa Telia Playn".
    Irtisano chatissa
Mitä teen digiboksille?

Huom: Teethän irtisanomisen ensin, sillä pelkkä boksin palauttaminen ei irtisano palvelua.

Kun olet irtisanonut palvelun, voit tuoda boksin sekä siihen kuuluvat johdot ja kaukosäätimen lähimpään Telia Kauppaan tai postittaa meille. Postitus on maksuton, kun käytät sopimustunnusta: 

Telia Finland Oyj
Sopimustunnus 619604
c/o Posti Oy
Tikkurilantie 148, ovet D 54-57
01530 Vantaa

Jos kyseessä on kiekon muotoinen Arris-boksi, voit halutessasi palauttamisen sijaan kierrättää sen elektroniikkajätteenä.

Kaapelikortti

Voit irtisanoa kaapelikortin ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Irtisanomisen jälkeen voit hävittää kaapelikortin energiajätteenä.

Jos haluat edelleen katsoa kaapelikortin korttikanavia, irtisano vain kanavapaketit ja jatka pelkän kaapelikortin tilausta.

Kaapeli-TV-liittymä

Voit irtisanoa kaapeli-TV-liittymän ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Irtisanomisaika on 14 vuorokautta. Huomioithan nämä seikat:

  • Jos sinulla on kaapelilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta.
  • Kaapeli-TV-liittymä mahdollistaa television katsomisen usean antennipistokkeen kautta yhtä aikaa sekä kanavapakettien tilaamisen kaapelikortille.
  • Kaapeliverkon liittymismaksua ei palauteta kun liittymä irtisanotaan.
  • Jos haluat katsoa televisiota jatkossakin, tarvitset toisen tv-lähetysten vastaanottotavan. Tutustu television katselutapoihin verkkokaupassamme.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.