Puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Haluatko irtisanoa puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän? Toistaiseksi voimassa oleva liittymä on helppo irtisanoa. Mikäli liittymäsi on määräaikainen, voit pyytää sopimuksen purkua ja maksaa siihen liittyvät maksut. Lue tarkemmat ohjeet alta.

Jos irtisanomisajan laskutus mietityttää, tutustu irtisanomisajan laskutuksen ohjeisiin.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

Telia TV:n tai kanavapaketin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Toistaiseksi voimassa olevan liittymän irtisanominen
Irtisanominen Minun Teliassa

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta liittymä, jonka haluat irtisanoa.
  2. Valitse Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta Sopimuksen irtisanominen.
  3. Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen.
Määräaikaisen liittymän irtisanominen

Liittymää ei voi irtisanoa, kun määräaikainen sopimus on voimassa. Sinulla on kuitenkin oikeus purkaa sopimus kesken sopimuskauden maksamalla käyttämättä jäävään sopimuskauteen kohdistuvat maksut sekä hinnaston mukainen irtisanomismaksu.

Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mistä tiedän, onko liittymäni määräaikainen?

Voit tarkistaa Minun Teliasta, onko liittymälläsi määräaikainen sopimus ja mihin asti se on voimassa. Valitse kirjauduttuasi se tuote tai palvelu, jonka tietoja haluat tarkastella. Sopimuskauden pituus myös käy ilmi laskulta.

Entä jos liittymääni kuuluu ns. kytkylaite?

Jos liittymääsi kuuluu myös laite ja haluat purkaa sopimuksen kesken sopimuskauden, käyttämättä jäävään sopimusaikaan kohdistuva maksu lasketaan vähentämällä laitteen sopimuksentekohetken mukaisesta suositushinnasta sopimuksenpurkuhetkeen mennessä maksamasi laitemaksut.

Jos jatkat sopimuskauden loppuun asti, laitteen osuus maksuista jää sopimuskauden loputtua pois automaattisesti ja voit jatkaa liittymän käyttöä normaalihinnoilla. Usein kampanjahinnat ovat voimassa vain määräaikaisen sopimuskauden ajan. Otathan tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.