Puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yritysasiakkaiden ohjeisiin.

Haluatko irtisanoa puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän? Täältä löydät molemmissa tapauksissa ohjeet irtisanomisen tekemiseen.

Haluatko irtisanoa jonkin muun tuotteen tai palvelun? Ota siinä tapauksessa yhteys asiakaspalveluun tai piipahda lähimmässä Telia Kaupassa.

Etsitkö muita irtisanomisohjeita?

Telia TV:n tai kanavapaketin irtisanominen
Laajakaistan irtisanominen

Toistaiseksi voimassa olevan liittymän irtisanominen
Irtisanominen Minun Teliassa

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta liittymä, jonka haluat irtisanoa.
  2. Valitse Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta Sopimuksen irtisanominen.
  3. Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen. 
Irtisanominen asiakaspalvelun kautta

Voit irtisanoa liittymäsi myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.

Määräaikaisen liittymän irtisanominen

Liittymää ei voi irtisanoa, kun määräaikainen sopimus on voimassa. Sinulla on kuitenkin oikeus purkaa sopimus kesken sopimuskauden maksamalla käyttämättä jäävään sopimuskauteen kohdistuvat maksut sekä hinnaston mukainen irtisanomismaksu.

Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mistä tiedän, onko liittymäni määräaikainen?

Voit tarkistaa Minun Teliasta, onko liittymälläsi määräaikainen sopimus ja mihin asti se on voimassa. Valitse kirjauduttuasi se tuote tai palvelu, jonka tietoja haluat tarkastella. Sopimuskauden pituus myös käy ilmi laskulta.

Entä jos liittymääni kuuluu ns. kytkylaite?

Jos liittymääsi kuuluu myös laite ja haluat purkaa sopimuksen kesken sopimuskauden, käyttämättä jäävään sopimusaikaan kohdistuva maksu lasketaan vähentämällä laitteen sopimuksentekohetken mukaisesta suositushinnasta sopimuksenpurkuhetkeen mennessä maksamasi laitemaksut.

Jos jatkat sopimuskauden loppuun asti, laitteen osuus maksuista jää automaattisesti pois ja voit jatkaa liittymän käyttöä sen normaalihinnoilla. Usein kampanjahinnat ovat voimassa vain määräaikaisen sopimuskauden ajan. Voit myös pyytää tarjousta asiakaspalvelustamme.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Varaa aika

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

Jätä viesti

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Jätä viesti, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä.

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

Ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.