Haluatko irtisanoa puhelinliittymän, mobiililaajakaistan, nettiyhteyden tai kanavapaketin? Täältä löydät ohjeet irtisanomisen tekemiseen.
Haluatko irtisanoa jonkin muun tuotteen tai palvelun? Ota siinä tapauksessa yhteys asiakaspalveluun tai piipahda lähimmässä Telia Kaupassa.
Irtisanominen kirjautumalla Minun Teliaan
- Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta liittymä, jonka haluat irtisanoa
- Valitse Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta Sopimuksen irtisanominen.
- Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen.
Irtisanominen asiakaspalvelussa
Voit irtisanoa liittymäsi myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun tai käymällä lähimmässä Telia Kaupassa.
Määräaikaisen sopimuksen ollessa voimassa, liittymää ei voi irtisanoa. Sinulla on kuitenkin oikeus purkaa sopimus kesken sopimuskauden maksamalla käyttämättä jäävään sopimuskauteen kohdistuvat maksut sekä hinnaston mukainen irtisanomismaksu. Käyttämättä jäävään sopimusaikaan kohdistuva maksu lasketaan vähentämällä laitteen sopimuksentekohetken mukaisesta suositushinnasta sopimuksenpurkuhetkeen mennessä maksamasi laitemaksut. Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Määräaikaisen sopimuskauden voi tarkistaa kirjautumalla sisään Minun Teliaan. Valitse tuote tai palvelu, jonka tietoja haluat tarkastella. Sopimuskauden pituus myös käy ilmi laskulta.
Kun sopimuskausi päättyy, laitteen osuus maksuista jää automaattisesti pois ja voit jatkaa netin käyttöä liittymän normaalihinnoilla (usein kampanjahinnat ovat voimassa vain määräaikaisen sopimuskauden ajan). Voit myös pyytää tarjousta asiakaspalvelustamme.
Voit irtisanoa kanavapaketin kirjautumalla Minun Teliaan.
- Valitse Liittymäni ja palveluni
- valitse Telia TV -otsikon alta Minun kanavapakettini
- Valitse Tilatut ja pääset hallinnoimaan kaikkia tilaamiasi kanavapaketteja
Voit aina ottaa yhteyttä myös asiakaspalveluumme
Maksukanavien irtisanominen
Voit päättää maksukanava- tai kaapelikorttitilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Irtisanomisen jälkeen kaapelikortin voi hävittää lajittelemalla sen energiajätteeseen.
Jos haluat edelleen katsoa Telia TV kaapelikortin korttikanavia, voit lopettaa vain haluamasi kanavapaketit ja jatkaa pelkän kaapelikortin tilausta.
Kaapeli-TV-liittymän irtisanominen
Mikäli haluat irtisanoa kiinteistösi sopimuksen kaapeli-tv-liittymästämme, huomioi nämä seikat:
- Kaapeli-tv-liittymän avulla kiinteistössäsi on mahdollista katsella televisiota useiden antennipistokkeiden kautta yhtä aikaa. Se mahdollistaa myös maksu-tv-pakettien tilaamisen kaapelikortille.
- Jos käytössäsi on kaapeli-tv-verkossa toimiva kaapelimodeemilaajakaista, myös se lakkaa toimimasta irtisanomisen jälkeen.
- Kaapeliverkkoon liittymismaksua ei palauteta irtisanomistilanteissa.
- Tv-lähetysten vastaanottamiseen tulee hankkia jokin toinen vastaaottotapa, jotta voit katsella televisiota myös jatkossa.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
020 690 400
Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat
Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Täytä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun tarvittaessa yhteydessä.
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.
Yhteisöön