Haluatko irtisanoa puhelinliittymän tai mobiilinettiliittymän? Toistaiseksi voimassa oleva liittymä on helppo irtisanoa. Mikäli liittymäsi on määräaikainen, voit pyytää sopimuksen purkua ja maksaa siihen liittyvät maksut. Lue tarkemmat ohjeet alta.
Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta liittymä, jonka haluat irtisanoa.
Valitse Hallinnoi liittymääsi -otsikon alta Sopimuksen irtisanominen.
Jatka eteenpäin ja täytä tarvittavat tiedot. Halutessasi voit vielä keskustella asiakaspalvelumme kanssa chatissa irtisanomiseen tai muihin asioihin liittyen.
Liittymää ei voi irtisanoa, kun määräaikainen sopimus on voimassa. Sinulla on kuitenkin oikeus purkaa sopimus kesken sopimuskauden maksamalla käyttämättä jäävään sopimuskauteen kohdistuvat maksut sekä hinnaston mukainen irtisanomismaksu.
Määräaikaisen sopimuksen purkamisesta tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Mistä tiedän, onko liittymäni määräaikainen?
Voit tarkistaa Minun Teliasta, onko liittymälläsi määräaikainen sopimus ja mihin asti se on voimassa. Valitse kirjauduttuasi se tuote tai palvelu, jonka tietoja haluat tarkastella. Sopimuskauden pituus myös käy ilmi laskulta.
Entä jos liittymääni kuuluu ns. kytkylaite?
Jos liittymääsi kuuluu myös laite ja haluat purkaa sopimuksen kesken sopimuskauden, käyttämättä jäävään sopimusaikaan kohdistuva maksu lasketaan vähentämällä laitteen sopimuksentekohetken mukaisesta suositushinnasta sopimuksenpurkuhetkeen mennessä maksamasi laitemaksut.
Jos jatkat sopimuskauden loppuun asti, laitteen osuus maksuista jää automaattisesti pois ja voit jatkaa liittymän käyttöä sen normaalihinnoilla. Usein kampanjahinnat ovat voimassa vain määräaikaisen sopimuskauden ajan. Voit myös pyytää tarjousta asiakaspalvelustamme.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.