Voit vaihtaa liittymäsi SIM-kortin uuteen, jos nykyinen SIM-korttisi rikkoutuu, lakkaa toimimasta, katoaa tai jos puhelimesi ei tue vanhaa SIM-korttia. Ottaessasi uuden SIM-kortin käyttöön, vanha kortti lakkaa toimimasta. Kortinvaihdosta huolimatta puhelinnumerosi säilyy samana. Samoin liittymällä olevat palvelut (esim. puhe- ja tekstiviestipaketit) säilyvät ennallaan.
Toimittamamme SIM-kortit ovat trio-SIM-kortteja, jotka sisältävät kaikki kolme SIM-korttikokoa (normaali eli mini, mikro ja nano). Ne sopivat kaikkiin SIM-korttipaikan sisältäviin laitteisiin.
Huom! Tavallisen SIM-kortin leikkaaminen pienemmäksi saattaa vahingoittaa korttia. Siksi on tärkeää tilata uusi kortti, jos laitteen korttipaikka on pienempi.
Katso ohje uuden SIM-kortin käyttöönottoon
Uuden SIM-kortin tilaaminen
Voit tilata uuden SIM-kortin Minun Teliasta tai asiakaspalvelusta tai hakea sen Telia Kaupasta. Huomioithan, että SIM-kortin vaihto uuteen on maksullista.
Puhelinliittymien ja -palvelujen hinnasto
Tilaa SIM-kortti
Kirjauduttuasi Minun Teliaan, voit tilata uuden SIM-kortin näin:
- Etsi Liittymäni ja palveluni -sivulla liittymä, johon haluat tilata uuden SIM-kortin ja klikkaa sen kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
- Klikkaa Tilaa uusi SIM-kortti tai eSIM -kohdasta ja etene ohjeiden mukaan.
- Viimeistele tilaus klikkaamalla Lähetä tilaus.
- Kortin mukana saat uuden SIM-kortin aktivointiohjeet.
Yhteys Multi -palvelun SIM-kortin tilaaminen
Yhteys Multi -palvelun uuden SIM-kortin voit tilata kirjautuneena Minun Teliaan:
- Mene Liittymäni ja palveluni -sivulle.
- Etsi se liittymä, johon kytkettyyn Yhteys Multi -palveluun haluat tilata uuden SIM-kortin ja klikkaa Hallinnoi tilausta -nappia.
- Klikkaa kohdasta Rinnakkaisliittymät.
- Klikkaa Tilauksen hallinta -otsikon alta kohtaa Tilaa uusi SIM-kortti tai eSIM ja seuraa ohjeita.
eSIM on sähköinen SIM, jota käyttäessä ei tarvitse fyysistä SIM-korttia ollenkaan.
Lue lisää eSIMistä