Tarkista toimiiko verkkoyhteys. Sammuta puhelimesta virta ja käynnistä se uudelleen.
Millaisen virheilmoituksen soittaja saa numeroosi soitettaessa?
- Nopea varattu-ääni: Liittymä on todennäköisesti tilapäisesti suljettu esim. maksamattoman laskun vuoksi. Tarkista laskujesi tilanne Minun Teliasta tai soittamalla asiakaspalveluumme.
- Numeroon ei saa yhteyttä: Liittymä ei saa yhteyttä verkkoon. Sammuta puhelimesta virta ja käynnistä se uudelleen.
- Puhelu yhdistyy väärään numeroon tai ilmoittaa, että numero ei ole käytössä: Tarkista, onko soitonsiirtoja päällä. Katso tarkemmat ohjeet puhelimen käyttöohjeesta tai tee kysely näppäinkomennolla: *#NN# luuri, jossa NN on 21 (välitön soitonsiirto), 61 (numero ei vastaa), 62 (ei tavoiteta) tai 67 (varattu). Voit myös poistaa kaikki soitonsiirrot näppäinkomennolla #002# luuri.
Henkilön, joka yrittää sinulle soittaa sinulle, kannattaa tarkistaa että numero on oikea ja sekä kokeilla soittoa näppäilemällä numero suoraan (ei siis hakemalla numeroa puhelimen osoitekirjasta).
Jos vika ei selvinnyt näillä ohjeilla, tarkista vielä vika- ja häiriötiedotteet. Jos ratkaisua ei löytynyt, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.