SIM-kortin tilaus ja vaihto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Huom! Jos SIM-korttisi on hankittu vuonna 2010 tai sen jälkeen, se toimii myös 4G- ja 5G-verkoissa. Voit tarkistaa SIM-kortin iän helposti korttiin painetusta numerosarjasta. Kortin ensimmäinen ja toinen numero muodostavat vuosiluvun, eli luvun tulisi olla 10 tai suurempi.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä ja tarvitset uuden SIM-kortin, käännythän yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Jos SIM-kortin tilauksen yhteydessä on annettu sähköpostiosoite, lähetetään vastaanottajalle sähköpostilla Postin seurantakoodi.

 

Saat uuden SIM-kortin, kun avaat liittymän. Voit valita, toimitetaanko SIM-kortti yrityksen vai käyttäjän osoitteeseen.

Jos SIM-kortin tilauksen yhteydessä on annettu sähköpostiosoite, lähetetään vastaanottajan sähköpostiin Postin seurantakoodi.

 

Huom! Jos SIM-kortin tilauksen yhteydessä on annettu sähköpostiosoite, lähetetään vastaanottajan sähköpostiin Postin seurantakoodi.

Kun tilaat SIM-kortteja etukäteen, voit avata liittymiä reaaliaikaisesti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta ja ottaa ne heti käyttöön. SIM-korttien tilaus on maksutonta.

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu >
  2. Valitse Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun etusivun ylävalikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat

  3. Lisää Toimintoja-painikkeen kautta valitse Tilaa SIM-kortti.

  4. Valitse haluamasi korttityyppi, määrä ja lisää toimitusosoite.
  5. Valitse Tilaa.

Uusi SIM-kortti on tarpeen esimerkiksi vanhan rikkoutuessa tai tietyissä vikatilanteissa, sekä joskus puhelinta vaihtaessa. Tässä tapauksessa liittymän numero säilyy samana. 

  1. Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu >
  2. Valitse Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun etusivun valikosta Liittymät ja laitteet ja sieltä Matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Vaihda SIM-kortti.
  5. Jos sinulla on uusi kortti valmiina, vaihda kortti heti. Vaihtoehtoisesti voit valita SIM-kortin toimituksen postitse tai vaihtaa SIM-kortin eSIMiksi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaikaJätä yhteydenottopyyntö

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)

Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
 

Tutustu yritysmyyjiin

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan