SIM-kortin tilaus ja vaihto

Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje.

Jos olet yritysliittymän käyttäjä, käänny yrityksesi liittymäasioita hoitavan henkilön puoleen.

Uusi SIM-kortti liittymää avatessa

Saat uuden SIM-kortin, kun avaat liittymän. Voit valita, toimitetaanko SIM-kortti yrityksen vai käyttäjän osoitteeseen.

SIM-korttien tilaaminen etukäteen

Kun tilaat SIM-kortteja etukäteen, voit avata liittymiä reaaliaikaisesti Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun kautta ja ottaa ne heti käyttöön. SIM-korttien tilaus on maksutonta.

  1. Kirjaudu
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Tilaa SIM-kortti.

  3. Valitse haluamasi korttityyppi, määrä ja lisää toimitusosoite.
  4. Valitse Tilaa.
SIM-kortin vaihto Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa

Uusi SIM-kortti on tarpeen esimerkiksi vanhan hajotessa tai tietyissä vikatilanteissa ja joskus puhelinta vaihtaessa. Tässä tapauksessa liittymän numero säilyy samana. 

  1. Kirjaudu 
  2. Valitse Hallinnoi liittymiä ja laitteita kohdasta Matkapuhelinliittymät.
  3. Etsi ja valitse haluamasi liittymä painamalla liittymätietojen riviä.
  4. Valitse Vaihda SIM-kortti.
  5. Jos sinulla on uusi kortti valmiina, vaihda kortti heti. Vaihtoehtoisesti voit valita SIM-kortin toimituksen postitse tai vaihtaa SIM-kortin eSIMiksi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Arkisin 8–16


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)
Arkisin 8–16

 

Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

Palvelemme numerossa Telian Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan