Tältä sivulta löydät apua mobiilinetin käyttöönottoon 4G-modeemin, nettitikun ja läppärin kanssa.
Tarvitset mobiililaajakaistan käyttöön nämä asiat:
- Toimivan SIM-kortin, jolla on nettiliittymä
- Pääset tarkastelemaan liittymäsi tietoja Minun Teliasta.
- Tarkista liittymän alta Lisäpalvelu-kohdasta, ettei liittymällä ole estoja.
- Laitteen, johon SIM-kortin voi laittaa (4G-reititin, nettitikku, tietokone)
- Aseta SIM-kortti laitteeseen laitteen mukana tulleiden ohjeiden mukaisesti
- Varmista, että kortti on oikein päin asetettuna laitteeseen
Telia Helppi apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Helppiin 0600 10 100 (2,25 €/min + mpm/pvm). Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.