Vanhat Soneran ja Tele Finlandin liittymät

Suosittelemme vaihtamaan vanhat Soneran ja Tele Finlandin liittymät Telian uusiin liittymiin. Vanhat liittymät toimivat edelleen normaalisti.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Siirry yrityspuolen asiakastukeen.

Kaikki Soneran ja Tele Finlandin liittymät ovat poistuneet myynnistä 23.3.2017. Tutustu Telian liittymiin ja päivitä olemassa oleva liittymäsi Minun Teliassa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tele Finlandin liittymät

Kaikki entiset Tele Finlandin liittymät ja prepaidit jatkavat normaaliin tapaan.

Uudet Telian liittymät mahdollistavat Tele Finlandin asiakkaille enemmän palveluita, joten suosittelemme päivittämään liittymän Telian liittymäksi.

Päivitä liittymäsi

Soneran vanhat liittymät
Sonera Sopiva

Sonera Sopiva on matkapuhelinliittymä, joka sisältää käyttötarpeittesi mukaan puhetta, viestejä ja nettipaketin tietyllä nopeudella yhdellä kiinteällä kuukausihinnalla. Sonera Sopiva -liittymään olet voinut valita itsellesi sopivimman paketin käyttötarpeittesi mukaan. Puhepaketti pitää sisällään myös perinteiset videopuhelut ja viestipaketilla voit lähettää myös multimediaviestejä.

Käyttö ulkomailla

Sonera Sopiva -liittymällä voit turvallisesti puhua, lähettää viestejä ja käyttää nettiä Telia Companyn verkoissa pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan kuin kotimaassa.

Lue lisää puhelimen käytöstä ulkomailla

Sonera Perus

Sonera Perus on matkapuhelinliittymä, johon ei sisälly kiinteitä kuukausittain laskutettavia paketteja, vaan laskutus perustuu varsinaiseen käyttöön ja liittymän kuukausimaksuun.

Sonera Yhdessä

Sonera Yhdessä -liittymäpaketin avulla olet yhdistänyt yhdelle laskulle kaikki perheen puhe- ja nettiliittymät, eikä sinun tarvitse enää koskaan murehtia puhe- tai viestipakettien riittävyydestä. Kaikki käyttäjät jakavat yhteisen nettipaketin, jonka koko on joko määrittynyt kokeilujakson jälkeen tai olet valinnut sen itse.

Yhdessä -palvelulla voit käyttää liittymiä kotimaan hinnoilla seitsemässä maassa pohjolassa ja Baltiassa, poislukien palvelunumerot ja muut erityismaksulliset numerot.

Sonera X

Sonera X on täysi-ikäisille, alle 26-vuotiaille nuorille tarkoitettu toistaiseksi voimassa oleva etukonsepti. Laskulla näkyy aina Sopiva-paketin (M Plus, L Plus) virallinen nimi ja laskuinforivillä on tieto siitä, että liittymällä on voimassaoleva X-etu. X Rajaton 4G on pätevä valinta peruskäyttäjälle ja X Rajaton 4G Max niille, jotka haluavat käyttää nettiä täysillä. Molempia liittymäpaketteja käytät ilman lisäkuluja pohjolassa ja Baltiassa ja X Rajaton 4G Maxissa on lisäksi 600 Mt reissudataa käytettäväksi muualla Euroopassa.

Tutustu alle 28-vuotiaiden liittymiin

Sonera Simppeli

Sonera Simppeli liittymään on ollut mahdollista valita puhelut ja videopuhelut sekä teksti- ja multimediaviestit käytön mukaan (Simppeli) tai valmiiksi paketoituna (Simppeli-paketti). Nettipaketti on ollut pakko ottaa osaksi Simppeli-liittymää.

Nettipaketin täytyttyä voit jatkaa automaattisesti käyttöä normaalilla nopeudella ja rajattomasti päivähinnalla 0,69 €/päivä. Kaikki nettipaketit käyttävät Aitoa 4G -verkkoa.

Huom! Simppeli-liittymä ei sisällä käyttöä pohjolassa ja Baltiassa.

Liittymän päivittäminen itse

Voit päivittää matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat (esim. tabletin liittymä) kirjautumalla Minun Teliaan. Klikkaamalla alla olevasta Kirjaudu ja päivitä -napista, pääset kirjautumisen jälkeen suoraan oikeaan paikkaan tekemään muutoksia.

KIRJAUDU JA PÄIVITÄ

Voit myös seurata näitä ohjeita:

  1. Valitse kirjautumisen jälkeen liittymä, jota haluat päivittää.
  2. Mene kohtaan Liittymäsi ja valitse Päivitä liittymä.
  3. Avautuvalla sivulla näet liittymäsi tiedot ja alempana tarjolla olevat vaihtoehdot hintoineen. Valitse sopiva paketti ja paina Jatka.
  4. Näet yhteenvedon uudesta liittymästäsi. Jos hyväksyt liittymän päivityksen, ruksi pyydetyt kohdat ja valitse Lähetä tilaus.
  5. Liittymäsi päivittyy heti. Sinun tarvitsee vain käynnistää laitteesi uudestaan kun sinulle sopii. Uusi hinta tulee liittymän saldolle näkyviin seuraavasta päivästä alkaen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Asiakaspalvelu

 020 690 400

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

 

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Täytä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun tarvittaessa yhteydessä.

Täytä lomake

 

Ma–pe 8–18 (mpm/pvm). Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.