Vanhat Soneran liittymät

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Vanhat Soneran liittymät toimivat edelleen normaalisti, mutta suosittelemme vaihtamaan ne Telian uusiin liittymiin. Tutustu nykyisin tarjolla oleviin liittymiimme ja päivitä olemassa oleva liittymäsi Minun Teliassa tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Soneran vanhat liittymät
Sonera Sopiva

Sonera Sopiva on matkapuhelinliittymä, joka sisältää käyttötarpeittesi mukaan puhetta, viestejä ja nettipaketin tietyllä nopeudella yhdellä kiinteällä kuukausihinnalla. Sonera Sopiva -liittymään olet voinut valita itsellesi sopivimman paketin käyttötarpeittesi mukaan. Puhepaketti pitää sisällään myös perinteiset videopuhelut ja viestipaketilla voit lähettää myös multimediaviestejä.

Käyttö ulkomailla

Sonera Sopiva -liittymällä voit turvallisesti puhua, lähettää viestejä ja käyttää nettiä Telia Companyn verkoissa pohjolassa ja Baltiassa samaan hintaan kuin kotimaassa.

Lue lisää puhelimen käytöstä ulkomailla

Sonera Perus

Sonera Perus on matkapuhelinliittymä, johon ei sisälly kiinteitä kuukausittain laskutettavia paketteja, vaan laskutus perustuu varsinaiseen käyttöön ja liittymän kuukausimaksuun.

Sonera Yhdessä

Sonera Yhdessä -liittymäpaketin avulla olet yhdistänyt yhdelle laskulle kaikki perheen puhe- ja nettiliittymät, eikä sinun tarvitse enää koskaan murehtia puhe- tai viestipakettien riittävyydestä. Kaikki käyttäjät jakavat yhteisen nettipaketin, jonka koko on joko määrittynyt kokeilujakson jälkeen tai olet valinnut sen itse.

Yhdessä-palvelulla voit käyttää liittymiä kotimaan hinnoilla seitsemässä maassa pohjolassa ja Baltiassa, poislukien palvelunumerot ja muut erityismaksulliset numerot.

Sonera X

Sonera X on täysi-ikäisille, alle 26-vuotiaille nuorille tarkoitettu toistaiseksi voimassa oleva etukonsepti. Laskulla näkyy aina Sopiva-paketin (M Plus, L Plus) virallinen nimi ja laskuinforivillä on tieto siitä, että liittymällä on voimassaoleva X-etu. X Rajaton 4G on pätevä valinta peruskäyttäjälle ja X Rajaton 4G Max niille, jotka haluavat käyttää nettiä täysillä. Molempia liittymäpaketteja käytät ilman lisäkuluja pohjolassa ja Baltiassa ja X Rajaton 4G Maxissa on lisäksi 600 Mt reissudataa käytettäväksi muualla Euroopassa.

Sonera Simppeli

Sonera Simppeli liittymään on ollut mahdollista valita puhelut ja videopuhelut sekä teksti- ja multimediaviestit käytön mukaan (Simppeli) tai valmiiksi paketoituna (Simppeli-paketti). Nettipaketti on ollut pakko ottaa osaksi Simppeli-liittymää.

Nettipaketin täytyttyä voit jatkaa automaattisesti käyttöä normaalilla nopeudella ja rajattomasti päivähinnalla 0,69 €/päivä. Kaikki nettipaketit käyttävät Aitoa 4G -verkkoa.

Huom! Simppeli-liittymä ei sisällä käyttöä pohjolassa ja Baltiassa.

Liittymän päivittäminen itse

Voit päivittää matkapuhelinliittymät ja mobiililaajakaistat Minun Teliassa. Klikkaamalla alla olevasta Kirjaudu ja päivitä -napista, pääset kirjautumisen jälkeen suoraan oikeaan paikkaan tekemään muutoksia.

KIRJAUDU JA PÄIVITÄ

Voit myös seurata näitä ohjeita:

  1. Kirjaudu Minun Teliaan. 
  2. Selaa sivua alemmas kunnes löydät sen liittymän, jota haluat päivittää. Klikkaa liittymän kohdalla Hallinnoi tilausta -nappia.
  3. Avautuvassa näkymässä näet liittymäsi perustietoja. Paina siellä Päivitä liittymä -nappia.
  4. Avautuvalla sivulla näet liittymäsi tiedot ja alempana tarjolla olevat vaihtoehdot hintoineen. Valitse sopiva paketti ja paina Jatka.
  5. Näet yhteenvedon uudesta liittymästäsi. Jos hyväksyt liittymän päivityksen, ruksi pyydetyt kohdat ja valitse Lähetä tilaus.
  6. Liittymäsi päivittyy heti. Sinun tarvitsee vain käynnistää laitteesi uudestaan kun sinulle sopii. Uusi hinta tulee liittymän saldolle näkyviin seuraavasta päivästä alkaen.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.