Paperilasku

Paperilasku on ainoa maksullinen laskutusvaihtoehtomme.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Paperisen postitse saapuvan laskun voit ottaa käyttöösi vain asiakaspalvelustamme esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta. Huomioithan, että paperilaskusta veloitetaan hinnaston mukainen hinta.

Katso paperilaskun hinta

Jos laskutusosoitteesi muuttuu, ilmoitathan uuden osoitteen Postille tai Väestörekisterikeskukseen. Tiedot päivittyvät sieltä automaattisesti myös meidän järjestelmiimme, jos olet antanut siihen luvan ilmoitusta tehdessäsi. Voit tarkistaa Minun Teliassa, että tietosi ovat päivittyneet ja tarvittaessa päivittää uuden laskutusosoitteesi sekä tarkistaa muut yhteystietosi. Jos tarvitset apua, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos paperilaskusi toimitusosoite ei ole kotiosoitteesi ja haluat osoitteen muuttuvan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Suosittelemme tutustumaan e-laskuun, joka on maksuton sähköinen laskutusvaihtoehto.

Sähköisten laskujen arkistointi on helppoa. Vanhat laskusi on jo tallennettu Laskuarkistoon, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan. Sieltä löytyvät kaikki tulevatkin laskusi. Halutessasi voit tallentaa laskut myös omalle tietokoneellesi.

SIIRRY LASKUARKISTOON

Jos saat toiselle henkilölle tarkoitettua Telian lähettämää postia, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.