Takaisin

Paperilasku

Paperilasku on ainoa maksullinen laskutusvaihtoehtomme.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Paperisen postitse saapuvan laskun voit ottaa käyttöösi vain asiakaspalvelustamme esimerkiksi puhelimitse tai chatin kautta. Huomioithan, että paperilaskusta veloitetaan hinnaston mukainen hinta.

Katso paperilaskun hinta

Jos muutat uuteen osoitteeseen, paperilaskun lähetysosoite muuttuu automaattisesti tehtyäsi muuttoilmoituksen Postille. Jos paperilaskusi toimitusosoite ei ole kotiosoitteesi ja haluat osoitteen muuttuvan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Suosittelemme tutustumaan e-laskuun, joka on maksuton sähköinen laskutusvaihtoehto.

Sähköisten laskujen arkistointi on helppoa. Vanhat laskusi on jo tallennettu Laskuarkistoon, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan. Sieltä löytyvät kaikki tulevatkin laskusi. Halutessasi voit tallentaa laskut myös omalle tietokoneellesi.

SIIRRY LASKUARKISTOON

Jos saat toiselle henkilölle tarkoitettua Telian lähettämää postia, ilmoitathan asiasta asiakaspalveluumme.

Lisää samasta aiheesta

Telia Rahoitus -laskujen usein kysytyt kysymykset

Asiakas- ja laskutustietojen muutos

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, kuinka toimin?

E-lasku

Sähköpostilasku

Laskujen perintä

Liigan laskutus

Puheluerittely

Suoramaksu

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.