Voit vastaanottaa yrityksesi laskut verkkolaskuna (verkkolasku operaattorikanavaan), e-laskuna (verkkolasku pankkikanavaan), sähköpostilaskuna tai paperilaskuna.
Verkkolaskupalvelulla Telian laskut välitetään sähköisessä muodossa yrityksen taloushallinto- tai ostolaskujärjestelmään. Lähes kaikki laskut voidaan lähettää sähköisenä. Verkkolaskuun siirtyminen auttaa varmistamaan, että maksat laskut ajallaan ja vältyt viivästyskuluilta.
ilmoita verkkolaskun osoitetiedot Yritysportaalissa
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse Viestintäkeskus ja siellä Uusi palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutus- ja yritystietojen muutokset.
- Valitse Aihe-alasvetovalikosta Laskutus.
- Valitse Otsikko-alasvetovalikosta Siirtyminen verkkolaskuun – Verkkolasku operaattorikanavaan.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä viesti.
Kun laskutustapana on e-lasku, voit tarkastella yrityksesi laskuja verkkopankissa ja maksaa ne helposti ja turvallisesti itse valitsemanasi ajankohtana.
Jotta voit vastaanottaa Telian laskun verkkopankkiin, yritykselläsi tulee olla e-laskusopimus pankin kanssa.
IlmOita e-laskun osoitetiedot Yritysportaalissa
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse Viestintäkeskus ja sieltä Uusi palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutus- ja yritystietojen muutokset.
- Valitse Aihe-alasvetovalikosta Laskutus.
- Valitse Otsikko-alasvetovalikosta Siirtyminen yrityksen e-laskuun – Verkkolasku pankkikanavaan.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä viesti.
Kun laskutustapana on sähköpostilasku, sinulle toimitetaan haluamaasi sähköpostiosoitteeseen linkki. Sen kautta näet laskusi sähköisessä muodossa ja voit halutessasi tallentaa laskun tietokoneelle tai tulostaa sen.
Pääset maksamaan laskun kätevästi siirtymällä omaan verkkopankkiin ja käyttämällä virtuaaliviivakoodia.
Mahdolliset maksukehotukset lähetetään samaan sähköpostiosoitteeseen, johon saat sähköpostilaskusi.
Huom! Huolehdithan, ettei sähköpostilaatikko ei ole täynnä; silloin laskun toimittaminen ei onnistu. Sähköpostilaskulla oleva linkki toimii 20 klikkauskertaa, mutta korkeintaan vuoden ajan.
Ota sähköpostilasku käyttöön Yritysportaalissa
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse Viestintäkeskus ja siellä Uusi palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutus- ja yritystietojen muutokset.
- Valitse Aihe-alasvetovalikosta Laskutus.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä viesti.
Voit vastaanottaa laskun haluamaasi osoitteeseen. Paperilaskun lähettämisestä veloitamme palveluhinnaston mukaisen maksun.
Ota paperilasku käyttöön Yritysportaalissa
- Kirjaudu Yritysportaaliin.
- Valitse Viestintäkeskus ja siellä Uusi palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutus- ja yritystietojen muutokset.
- Valitse Aihe-alasvetovalikosta Laskutus.
- Valitse Otsikko-alasvetovalikosta Siirtyminen paperilaskuun.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä viesti.
Voit myös ottaa yhteyttä
chatissa tai
yritysasiakaspalveluun. soittamalla
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Varaa soittoaika
Lähetä viesti
Kirjaudu
Yritysportaali
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa.
Minun Telia
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi.