Kun laskutustapana on sähköpostilasku, sinulle toimitetaan haluamaasi sähköpostiosoitteeseen linkki. Sen kautta näet laskusi sähköisessä muodossa ja voit halutessasi tallentaa laskun tietokoneelle tai tulostaa sen.
Mahdolliset maksukehotukset lähetetään samaan sähköpostiosoitteeseen, johon saat sähköpostilaskusi.
Huom! Huolehdithan, ettei sähköpostilaatikko ei ole täynnä; silloin laskun toimittaminen ei onnistu. Sähköpostilaskulla oleva linkki toimii 20 klikkauskertaa, mutta korkeintaan vuoden ajan.
Ota sähköpostilasku käyttöön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valite Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutustietojen muutokset.
- Valitse Kategoriaksi Siirtyminen sähköpostilaskuun.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä palvelupyyntö.
Muuta sähköpostilaskun osoitetta
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valite Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutustietojen muutokset.
- Valitse Kategoriaksi Laskutusosoitteen muutos.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä palvelupyyntö.
Maksa sähköpostilasku helposti virtuaaliviivakoodin avulla
Kun haluat maksaa sähköpostilla tulleen laskun, teet sen kätevästi siirtymällä omaan verkkopankkiin ja käyttämällä virtuaaliviivakoodia.
- Kopioi Telialta saamastasi sähköpostiviestistä virtuaaliviivakoodi.
- Kirjaudu verkkopankkiisi ja valitse Uusi maksu tai muu vastaava toiminto.
- Valitse laskua maksaessa Viivakoodilla maksaminen tai muu vastaava toiminto.
- Vie kursori tyhjään viivakoodikenttään ja liitä siihen kopioimasi koodi, jonka jälkeen tiedot ilmaantuvat tyhjiin kenttiin. Joissain verkkopankeissa maksun saaja pitää vielä täyttää maksulomakkeelle erikseen.