Käytin väärää viitenumeroa
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka voi kohdistaa suorituksen oikealle viitenumerolle. Otathan valmiiksi esille seuraavat tiedot:
- Mille tilille lasku on maksettu
- Miltä tililtä lasku on maksettu, sekä maksajan nimi
- Käytetty viitenumero
- Summa
- Päivämäärä
Maksoin väärän summan
Näet laskultasi kuukausittain maksettavan vähimmäiskuukausierän. Jos maksoit enemmän, ylimääräinen osuus vähentää automaattisesti luottosi kokonaissummaa. Maksua ei siis hyvitetä seuraavalla laskullasi. Jos maksamasi summa on pienempi kuin vähimmäiskuukausierä, maksa jäljellä oleva määrä ennen eräpäivää.
Käytin väärää tilinumeroa
Jos maksoit liittymien ja palveluiden laskutustilille FI33 8000 1601 0166 95 ja muuten maksutiedot täsmäävät, maksusuoritus siirtyy automaattisesti Telia Rahoituksen luottotilillesi. Suorituksen siirtymisessä on muutaman päivän viive. Jos kyseessä on jokin muu tilinumero, asiakaspalveluumme auttaa asian ratkaisemisessa.
Maksoin laskun kahteen kertaan
Jos maksoit saman laskun kahteen kertaan, ylimääräinen maksu kohdistuu automaattisesti luottotilillesi. Maksua ei hyvitetä seuraavalla laskullasi, vaan se vähentää automaattisesti luottosi kokonaissummaa.
Käytin useaa väärää maksutietoa
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Otathan valmiiksi esille seuraavat tiedot:
- Mille tilille lasku on maksettu
- Miltä tililtä lasku on maksettu, sekä maksajan nimi
- Käytetty viitenumero
- Summa
- Päivämäärä