Yksittäinen puheluerittely
Voit tilata puheluerittelyn helposti itse Minun Teliassa. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin puheluerittely lähtetetään sähköpostiin tai paperisena postitse.
Yksittäisen puheluerittelyn tilaaminen etukäteen
Kun tilaat puheluerittelyn ennen laskun muodostumista, erittely saapuu laskun mukana. Löydät erittelyn myös Minun Telian Laskuarkistosta 2 vuoden ajan, jonka jälkeen se poistuu.
Tilaa puheluerittely
- Klikkaa yllä olevaa painiketta ja kirjaudu Minun Teliaan, jos et ole vielä kirjautuneena.
- Valitse se liittymä, jolle haluat tilata puheluerittelyn.
- Valitse Puheluerittely, seuraavasta laskusta.
- Hyväksy ehdot ja klikkaa lopuksi Lähetä tilaus -painiketta.
Yksittäisen puheluerittelyn tilaaminen jälkikäteen
Voit tilata puheluerittelyn myös jälkikäteen enintään 4 kk vanhoista laskuista, jolloin erittely saapuu Minun Telian Laskuarkistoon. Puheluerittelyt säilyvät Laskuarkistossa 2 vuotta, jonka jälkeen ne poistuvat. Jälkikäteen tilattava puheluerittely sisältää kaikki liittymät, jotka ovat kyseisellä laskulla.
Laskuarkistoon
- Yllä olevasta napista pääset laskuarkistoon. Jos et ole vielä kirjautunut, pääset tekemään kirjautumisen ensin.
- Etsi askuarkiston listasta se lasku, josta haluat puheluerittelyn. Paina laskun numeron kohdalta.
- Valitse avautuvasta näkymästä Puheluerittely -välilehti.
- Paina Tilaan puheluerittelyn -painiketta tilataksesi puheluerittelyn. Erittely tulee näkyviin Laskuarkistoon 24 tunnin kuluessa.
Puheluerittelyn tarkastelu laskuarkistossa
- Kirjaudu Minun Teliaan.
Kirjaudu
- Valitse se liittymä, jonka puheluerittelyä haluat tarkastella.
- Paina liittymän hallinnointisivulta Saldo-kohdasta löytyvää Laskuarkisto-linkkiä.
- Valitse laskuarkiston yläosan linkeistä Puheluerittely, niin pääset tarkastelemaan erittelyä.