Takaisin

Puheluerittely

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Puheluerittelystä näet milloin ja mihin numeroon soitit, ja kauanko puhelu kesti. Siitä voit tarkistaa myös, milloin ja mihin numeroon lähetit teksti- tai multimediaviestejä.

Kun matkapuhelinliittymäsi lasku laskutetaan sähköpostilaskuna tai e-laskuna, voit tilata laskusta jatkuvan puheluerittelyn ilman kuukausimaksua.

Katso Puheluerittelyn hinnat

Yksittäisen puheluerittelyn tilaaminen

Puheluerittely saapuu sinulle sähköposti- tai e-laskun mukana tai voit lukea sen sähköisessä muodossa Laskuarkistosta, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan.

Tilaa puheluerittely

  1. Valitse "Liittymäni ja palveluni".
  2. Valitse liittymä (mikä tahansa).
  3. Klikkaa Laskuarkisto (löytyy sivun puolivälistä).
  4. Avaa haluttu lasku laskunumeron kohdalla.
  5. Klikkaa Puheluerittely -välilehteä.
  6. Valitse "Tilaan puheluerittelyn".
Jatkuvan puheluerittelyn tilaaminen

Jatkuva puheluerittely liittymän puheluista ja viesteistä toimitetaan automaattisesti liittymän jokaisen laskun mukana niin kauan kuin palvelu on kytkettynä. Ensimmäisen puheluerittelyn saat liittymän seuraavan laskun mukana. Puheluerittely toimitetaan paperilla, mikäli laskukin toimitetaan paperilla.

Voit tilata jatkuvan puheluerittelyn kirjautumalla Minun Teliaan.

Tilaa jatkuva puheluerittely
 

  1. Valitse "Liittymäni ja palveluni".
  2. Valitse haluttu liittymä.
  3. Klikkaa sivun yläosasta keskeltä "Lisäpalvelusi".
  4. Otsikon "Muut" alta valitse "Puheluerittelyt".
  5. Valitse Puheluerittely jatkuvana ja hyväksy ehdot.
Lisää samasta aiheesta

Miten tulkitsen saamaani laskua?

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, kuinka toimin?

E-lasku

Paperilasku

Aiheesta Telia Yhteisössä

Puheluerittely ladattavaksi omilta sivulta

Puheluerittelyt - mahdollisuudet ja hinnat

Puheluerittely ei toimi

omat sivut/ puheluerittelyt

Puheluerittelyt

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.