Puheluerittelystä näet milloin ja mihin numeroon soitit, ja kauanko puhelu kesti. Siitä voit tarkistaa myös, milloin ja mihin numeroon lähetit teksti- tai multimediaviestejä.
Kun matkapuhelinliittymäsi laskutetaan e-laskulla tai Minun Teliaan toimitettavalla laskulla, voit tilata laskusta jatkuvan puheluerittelyn ilman kuukausimaksua.
Voit tilata kertaluontoisesti puheluerittelyn, jolloin erittely saapuu sinulle laskun mukana. Löydät tilaamasi puheluerittelyn myös Laskuarkistosta, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan. Huomioithan, että puheluerittelyt näkyvät Laskuarkistossa 2 vuotta, jonka jälkeen ne poistuvat automaattisesti.
Jos haluat tilata puheluerittelyn jälkikäteen, otathan yhteyttä asiakaspalvelumme. Jälkikäteen tilattu puheluerittely lähetetään sähköpostiin tai paperisena postitse.
Valitse laskuarkiston yläosan linkeistä Puheluerittely, niin pääset tarkastelemaan erittelyä.
Jatkuva puheluerittely
Jatkuva puheluerittely liittymän puheluista ja viesteistä toimitetaan automaattisesti liittymän jokaisen laskun mukana niin kauan kuin palvelu on kytkettynä. Ensimmäisen puheluerittelyn saat liittymän seuraavan laskun mukana.
Jos haluat tilata puheluerittelyn jälkikäteen, otathan yhteyttä asiakaspalvelumme. Jälkikäteen tilattu puheluerittely lähetetään sähköpostiin tai paperisena postitse.
Valitse laskuarkiston yläosan linkeistä Puheluerittely, niin pääset tarkastelemaan erittelyä.
Oliko puheluerittelyssä jotain outoa?
Matkapuhelinverkko tai sim-kortti eivät voi aiheuttaa kuluja ilman päätelaitteesta (esim. puhelin, tabletti, tietokone) tulevaa käskyä. Jos havaitset puheluerittelyssä jotain epäselvää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne.
Etenkin ulkomailla tapahtuvan liittymän käytön eli roamingin kanssa kannattaa olla tarkkana. Vain liittymälle asetettu roaming-esto estää täysin liittymän käytön ulkomailla. Esimerkiksi puhelimelle asetetut omat estot eivät poista vastuuta ulkomailla kertyneistä liittymäkuluista.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.