Puheluerittely

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Puheluerittelystä näet milloin ja mihin numeroon soitit, ja kauanko puhelu kesti. Siitä voit tarkistaa myös, milloin ja mihin numeroon lähetit teksti- tai multimediaviestejä.

Kun matkapuhelinliittymäsi lasku laskutetaan sähköpostilaskuna tai e-laskuna, voit tilata laskusta jatkuvan puheluerittelyn ilman kuukausimaksua.

Katso Puheluerittelyn hinnat

Yksittäisen puheluerittelyn tilaaminen

Puheluerittely saapuu sinulle sähköposti- tai e-laskun mukana tai voit lukea sen sähköisessä muodossa Laskuarkistosta, jonne pääset kirjautumalla Minun Teliaan.

Tilaa puheluerittely

  1. Valitse kirjautumisen jälkeen Liittymäni ja palveluni.
  2. Valitse mikä tahansa liittymistäsi.
  3. Klikkaa Laskuarkisto (löytyy sivun puolivälistä).
  4. Avaa haluttu lasku laskunumeron kohdalla.
  5. Klikkaa Puheluerittely-välilehteä.
  6. Valitse Tilaan puheluerittelyn.
Jatkuvan puheluerittelyn tilaaminen

Jatkuva puheluerittely liittymän puheluista ja viesteistä toimitetaan automaattisesti liittymän jokaisen laskun mukana niin kauan kuin palvelu on kytkettynä. Ensimmäisen puheluerittelyn saat liittymän seuraavan laskun mukana. Puheluerittely toimitetaan paperilla, mikäli laskukin toimitetaan paperilla.

Voit tilata jatkuvan puheluerittelyn kirjautumalla Minun Teliaan.

Tilaa jatkuva puheluerittely
 

  1. Valitse kirjautumisen jälkeen Liittymäni ja palveluni.
  2. Valitse haluttu liittymä.
  3. Klikkaa sivun yläosasta keskeltä Lisäpalvelusi.
  4. Valitse Muut-otsikon alta Puheluerittelyt.
  5. Valitse Puheluerittely jatkuvana ja hyväksy ehdot.
Oliko puheluerittelyssä jotain outoa?

Matkapuhelinverkko tai sim-kortti eivät voi aiheuttaa kuluja ilman päätelaitteesta (esim. puhelin, tabletti, tietokone) tulevaa käskyä. Jos havaitset puheluerittelyssä jotain epäselvää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitetään tilanne.

Etenkin ulkomailla tapahtuvan liittymän käytön eli roamingin kanssa kannattaa olla tarkkana. Vain liittymälle asetettu roaming-esto estää täysin liittymän käytön ulkomailla. Esimerkiksi puhelimelle asetetut omat estot eivät poista vastuuta ulkomailla kertyneistä liittymäkuluista.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.