Suoramaksu

Suoramaksu on kätevä vaihtoehto, jos et käytä verkkopankkia, etkä siksi voi ottaa käyttöösi e-laskua.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Suoramaksussa laskun maksu hoituu automaattisesti tililtä eräpäivänä. Kytkiessäsi uuden suoramaksun, ennakkoilmoitus on mahdollista saada paperisena. Huomioithan, että paperilaskulla tuleva ennakkoilmoitus on maksullinen. Pääset tarkistamaan sen hinnan hinnastosta.

Voit tehdä suoramaksusopimuksen käyttämäsi pankin konttorissa. Huomioithan, että kytkentään tarvittavat tiedot vaihtelevat laskusta riippuen. Tarvittavat tiedot löytyvät viimeisimmältä laskultasi, jonka tarvitset mukaasi pankkiin.

Jos käytät verkkopankkia, lue lisää e-laskusta.

Matkapuhelinlasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron sekä yhden laskulla olevan liittymänumeron.

Kotipuhelin- tai laajakaistalasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron ja laskulla olevan yksilöintitiedon.

Kaapeli-tv-lasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Jätä viesti

Voit jättää meille viestin, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Suosittelemme kuitenkin asioimaan Minun Teliassa, chatissa tai puhelimitse.

 

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

 

 

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.