Takaisin

Suoramaksu

Suoramaksu on kätevä vaihtoehto, jos et käytä verkkopankkia, etkä siksi voi ottaa käyttöösi e-laskua.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Suoramaksussa laskun maksu hoituu automaattisesti tililtä eräpäivänä. Suoramaksun ennakkoilmoitus on mahdollista saada paperi- tai sähköpostilaskulla. Huomioithan, että paperilaskulla tuleva ennakkoilmoitus on maksullinen. Pääset tarkistamaan sen hinnan hinnastosta.

Voit tehdä suoramaksusopimuksen käyttämäsi pankin konttorissa. Huomioithan, että kytkentään tarvittavat tiedot vaihtelevat laskusta riippuen. Tarvittavat tiedot löytyvät viimeisimmältä laskultasi, jonka tarvitset mukaasi pankkiin.

Jos käytät verkkopankkia, lue lisää e-laskusta.

Matkapuhelinlasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron sekä yhden laskulla olevan liittymänumeron.

Kotipuhelin- tai laajakaistalasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron ja laskulla olevan yksilöintitiedon.

Kaapeli-tv-lasku

Tarvitset viimeisimmän laskun viitenumeron.

Lisää samasta aiheesta

Asiakas- ja laskutustietojen muutos

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, kuinka toimin?

E-lasku

Sähköpostilasku

Paperilasku

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.