Minun Teliaan toimitettava lasku on maksuton ja sähköinen laskutustapa.
Kun laskutustavaksi on valittu Lasku Minun Teliaan, voit tarkastella ja maksaa laskuja kirjautumalla Minun Telia -sovellukseen tai selaimella osoitteessa telia.fi/kirjaudu. Minun Teliaan toimitettavalta laskulta löydät myös tarvittavat tiedot, jos haluat tehdä pankkisi kanssa sopimuksen e-laskusta.
Saat ilmoituksen saapuneesta laskusta ilmoittamaasi numeroon tekstiviestillä. Tekstiviesti-ilmoitukset saapuneista laskuista ovat automaattisesti päällä ja osa laskutustapaan sisältyvää palvelua.
Minun Teliassa voit:
- muuttaa maksupäivää
- tutustua yksityiskohtaisesti laskuun
- nähdä, onko lasku jo maksettu
- maksaa laskun verkkopankkipainikkeiden kautta
- selata vanhempia laskuja
Minun Teliaan toimitettava lasku ei ole saatavilla Kotinumero- ja kotipuheliittymille, Telia Dot -liittymille, kaapeli-TV-palveluille eikä Telia Rahoituksen laskuille.
Voit aktivoida Minun Telia -laskun käyttöösi Minun Telian verkkosivuilla tai Minun Telia -sovelluksessa.
Huom: Jos käytössäsi on yhteislasku, laskutustavan muutos Minun Telia -laskuksi onnistuu vain asiakaspalvelumme kautta.
Käyttöönotto Minun Telian verkkosivuilla
Muuta laskutustapaa
- Kirjaudu Minun Teliaan.
- Siirry kohtaan Omat tiedot ja asetukset ja siitä Laskutustiedot.
- Valitse laskutettavista tilauksistasi se, jonka laskutustapaa haluat muokata.
- Valitse Laskutustapa-kohdassa Lasku Minun Teliaan.

- Tallenna lopuksi muutokset Tallenna-painikkeesta.
Käyttöönotto Minun Telia -sovelluksessa
- Mene sovelluksen valikossa kohtaan Lisää (kolme pistettä).

- Siirry kohtaan Laskutustiedot.

- Valitse laskutettavista tilauksistasi se, jonka laskutustapaa haluat muokata.
- Valitse Laskutustapa-kohdassa Lasku Minun Teliaan.
- Tallenna lopuksi muutokset Tallenna-painikkeesta.
Miten löydän laskuni Minun Teliasta?
Kun käytössäsi on lasku Minun Teliaan, saat seuraavissa tilanteissa tekstiviesti-ilmoituksia saapuneita laskuja koskien:
- Tieto uuden laskun saapumisesta Minun Teliaan
- Muistutus maksamatta jääneestä laskusta, jolloin lisäkuluilta voi välttyä maksamalla laskun seuraavan kahden pankkipäivän kuluessa
- Muistutus pitkään maksamatta jääneestä laskusta, jonka vuoksi liittymä uhkaa sulkeutua
Usein kysyttyä Minun Teliaan toimitettavasta laskusta
Onko lasku Minun Teliaan maksullinen laskutusvaihtoehto?
Lasku Minun Teliaan on maksuton laskutustapa.
Mitä teen, jos en pääse sovelluksella Minun Telian laskuihin?
Kokeile poistaa Minun Telia -sovellus puhelimeltasi ja asenna se uudelleen. Jos siitä ei ole apua, ota yhteyttä asiakastukeemme.
Voinko kirjautua Minun Teliaan ilman mobiilivarmennetta tai verkkopankkitunnuksia?
Jos käytössäsi on vain yksi mobiililiittymä, laskut pääsee tarkistamaan ja maksamaan kirjautumalla Minun Teliaan liittymänumerolla ja salasanalla. Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Kirjauduttuasi löydät laskut sovelluksen Liittymäni ja palveluni -osiosta.