Minun Teliaan toimitettava lasku on maksuton ja sähköinen laskutustapa.
Kun laskutustavaksi on valittu Lasku Minun Teliaan, voit tarkastella ja maksaa laskuja kirjautumalla Minun Telia -sovellukseen tai selaimella osoitteessa telia.fi/kirjaudu. Minun Teliaan toimitettavalta laskulta löydät myös tarvittavat tiedot, jos haluat tehdä pankkisi kanssa sopimuksen e-laskusta.
Saat ilmoituksen saapuneesta laskusta ilmoittamaasi numeroon tekstiviestillä. Tekstiviesti-ilmoitukset saapuneista laskuista ovat automaattisesti päällä ja osa laskutustapaan sisältyvää palvelua.
Minun Teliassa voit:
muuttaa maksupäivää
tutustua yksityiskohtaisesti laskuun
nähdä, onko lasku jo maksettu
maksaa laskun verkkopankkipainikkeiden kautta
selata vanhempia laskuja
Minun Teliaan toimitettava lasku ei ole saatavilla Kotinumero- ja kotipuheliittymille, Telia Dot -liittymille, kaapeli-TV-palveluille eikä Telia Rahoituksen laskuille.
Siirry navigaation kautta kohtaan Laskut ja viestit.
Näkymän Kaikki viestit -kohdasta löydät kaikki vastaanottamasi viestit, mukaan lukien laskut. Voit myös rajata näkymän pelkkiin laskuihin klikkaamalla valintapalkista Laskut. Voit tietyn laskun kohdalla merkitä laskun luetuksi, pyytää maksupäivän siirtoa tai maksaa laskun.
Sovelluksella
Jos sinulla ei ole vielä Minun Telia -sovellusta, voit ottaa sen käyttöön helposti: Tutustu ja lataa sovellus
Kun olet kirjautuneena Minun Telia -sovellukseen, valitse sen alavalikosta Laskut-kohta.
Avautuvassa näkymässä näet sekä avoimet laskut, että jo maksetut laskusi.
Tekstiviesti-ilmoitukset
Kun käytössäsi on lasku Minun Teliaan, saat seuraavissa tilanteissa tekstiviesti-ilmoituksia saapuneita laskuja koskien:
Tieto uuden laskun saapumisesta Minun Teliaan
Muistutus maksamatta jääneestä laskusta, jolloin lisäkuluilta voi välttyä maksamalla laskun seuraavan kahden pankkipäivän kuluessa
Muistutus pitkään maksamatta jääneestä laskusta, jonka vuoksi liittymä uhkaa sulkeutua
Usein kysyttyä Minun Teliaan toimitettavasta laskusta
Onko lasku Minun Teliaan maksullinen laskutusvaihtoehto?
Lasku Minun Teliaan on maksuton laskutustapa.
Mitä teen, jos en pääse sovelluksella Minun Telian laskuihin?
Kokeile poistaa Minun Telia -sovellus puhelimeltasi ja asenna se uudelleen. Jos siitä ei ole apua, ota yhteyttä asiakastukeemme.
Voinko kirjautua Minun Teliaan ilman mobiilivarmennetta tai verkkopankkitunnuksia?
Jos käytössäsi on vain yksi mobiililiittymä, laskut pääsee tarkistamaan ja maksamaan kirjautumalla Minun Teliaan liittymänumerolla ja salasanalla. Salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Kirjauduttuasi löydät laskut sovelluksen Liittymäni ja palveluni -osiosta.
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.