Takaisin

Minun Telia -sovellus

Minun Telia -sovelluksella pystyt helposti hallinnoimaan tietojasi ja Telian tuotteita sekä palveluita. Voit myös maksaa laskusi kätevästi. Lisäksi sovelluksen käyttäjänä saat erityisiä etuja puhelimeesi.
Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.
Lataa sovellus

 

 

Sovellus toimii Androidilla (versio 5.0 ja uudemmat) sekä iOS:llä (versio 11 ja uudemmat). Se on optimoitu älypuhelimille ja toimii myös tableteilla.

Kirjautuminen Minun Telia -sovellukseen

Nähdäksesi kaikki palvelusi Minun Telia -sovelluksessa, kirjaudu Telia-tunnuksella tai mobiilivarmenteella. Telia-, Tele Finland- ja Sonera-tunnusten ja mobiilivarmenteen lisäksi voit nyt kirjautua myös kätevästi kasvojentunnistuksen tai sormenjäljen avulla. Telia-tunnuksen voit luoda valitsemalla “Luo uusi Telia-tunnus” kirjautumisvalikosta.

Käytössäsi olevan yritys- tai henkilökohtaisen liittymän tietoja pääset tarkastelemaan kirjautumalla sovellukseen puhelinnumerolla (kohdasta Kirjaudu käyttäjätunnuksella). Salasanan saat lähettämällä tekstarin SALASANA numeroon 15400.

Heti kirjautumisen jälkeen näet sisältösyötteen. Sisältösyötteestä löydät sovelluksen käyttäjän edut ja sisällöt. Syöte esittelee video- ja tekstisisältöjä.

Palveluiden hallinnointi

Näet Minun Telia -sovelluksesta kaikki palvelusi listattuna ja kategorisoituna yhdessä näkymässä. Mobiililiittymistäsi näet reaaliaikaisen yhteissaldon ja liittymäkohtaiset saldot. Liittymien saldoerittelyt, liittymätiedot, käytön infograafit ja lisäpalvelut ovat helposti saatavillasi.

Laajakaistatuotteiden lisäpalvelut ja tiedot sekä laitteet löydät myös kätevästi. Telia TV -tuotteiden tietojen ja kanavapakettien hallinnointi onnistuu helposti.

Laskut

Minun Telia -sovelluksella voit tarkastella ja maksaa laskuja sekä siirtää niiden eräpäivää. Myöhässä olevasta laskusta ilmoitetaan laskunäkymässä ja laskujen listassa.

Omat tietoni ja asetukset

Voit hallinnoida omia tietojasi Omat tietoni ja asetukset -näkymässä.

Lisää samasta aiheesta

Mikä on Telia-tunnus ja mitä teen sillä?

Minun Teliaan kirjautuminen

Asiakkuuden hallinta kirjautuneena

Usein kysyttyä asiakkuudesta ja kirjautumisesta

Telia Rahoitus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.

Kirjaudu selaimella

Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia Helppi

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

 0600 10 100

2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm

 

Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.