Mistä löydän laskuni?

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille Näytä yritysasiakkaiden ohje

Löydät lähes kaikkien kuluttajapalveluidemme laskut helposti Minun Teliasta riippumatta siitä, minkä laskutustavan olet valinnut. Minun Teliassa näkyvät avoimet laskusi sekä jo maksettujen laskujen arkisto.

Telia Dot -laskut ja Telia Rahoituksen laskut eivät ole Minun Teliassa. Tutustu niiden osalta omiin ohjeisiin:

Telia Dot -laskutus
Telia Rahoitus -ohjeet

Miten löydän laskuni Minun Teliasta?
Nettiselaimella
  1. Kirjaudu Minun Teliaan laitteesi nettiselaimella.
  2. Siirry navigaation kautta kohtaan Laskut ja viestit.
  3. Näkymän Kaikki viestit -kohdasta löydät kaikki vastaanottamasi viestit, mukaan lukien laskut. Voit myös rajata näkymän pelkkiin laskuihin klikkaamalla valintapalkista Laskut. Voit tietyn laskun kohdalla merkitä laskun luetuksi, pyytää maksupäivän siirtoa tai maksaa laskun.
Sovelluksella

Jos sinulla ei ole vielä Minun Telia -sovellusta, voit ottaa sen käyttöön helposti:
Tutustu ja lataa sovellus

  1. Kun olet kirjautuneena Minun Telia -sovellukseen, valitse sen alavalikosta Laskut-kohta.
  2. Avautuvassa näkymässä näet sekä avoimet laskut, että jo maksetut laskusi.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.