Lue ajankohtaiset tiedot koronatilanteeseen liittyen. Lue lisää
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Minun Telia
Kirjaudu Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen ja maksa laskut helposti, päivitä liittymäsi ja palvelusi, löydä puk-koodi, tee vikailmoitus tai chattaile asiakaspalvelumme kanssa.
Kirjaudu selaimella
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.
Yhteisöön
Telia Helppi
0600 10 100
2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.
Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Lue lisää Helpistä
Asiakaspalvelu
020 690 400
Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat
Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Täytä yhteydenottolomake, niin olemme sinuun tarvittaessa yhteydessä.
Myynti
020 690 400
Ma–pe 8–18 (mpm/pvm).
Etsi lähin Telia Kauppa
Asioi verkkokaupassa
Puhelinliittymät
Kodin laajakaista
Mobiililaajakaista
TV ja viihde
Laitteet
Palvelut