Självservice och chatt

Hantera dina fakturaärenden, redigera dina tjänster, öppna en egen chatt med en kundrådgivare.
Logga in
Självservicen och chatten är alltid öppna 24/7.

Kundstöd

Se om du hittar svar på dina frågor i Telias kundstödssektion.
Sök i kundstödet
Alltid öppet :)

Kundtjänst

Hjälp vid köp eller användning av abonnemang och tjänster.
(msa/lna) må–fr kl. 8–18, lö kl. 9–16:30 Störningsanmälningar avseende Telias nät och tjänster vard. 8–20, lörd. 9–16:30. I nödsituationer 24h/dygn

Telia Helppi

Hjälper, vägleder och löser i installations-, inställnings- och idrifttagningssituationer via telefon, i Telia-butiker samt på plats hos dig.
2,25 €/min + lna, för kötiden msa/lna må–fr 8–20, lö 9–16:30