Asiakaspalvelun yhteystiedot

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.

Myynti

Oletko kiinnostunut ostamaan liittymiä tai palveluita? Ota yhteyttä myyntipalveluumme tai jätä soittopyyntö niin olemme sinuun yhteydessä seuraavana arkipäivänä.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

 

Jätä soittopyyntö myyjälle 

Etsi lähin Telia Kauppa

Asioi verkkokaupassa

Puhelinliittymät
Kodin laajakaista
Mobiililaajakaista
TV ja viihde
Laitteet
Palvelut

Myyntinumero palvelee ma–pe 9–20 ja la 10–16.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakastuki ja Yhteisö

Asiakastukemme tarjoaa ohjeet moneen pulmaan. Lisäksi löydät neuvoja Yhteisöstä, jossa voit myös keskustella ja jakaa kokemuksia asiakkaidemme kanssa.


 Top 10 asiat, jotka hoidat helposti itse

 Katso kaikki ohjeet

 Yhteisöön

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Ajankohtaista

Etsi ja löydä neuvoa, keskustele ja viihdy

Telia Yhteisössä puhutaan digitaalisesta elämästä sekä siihen liittyvistä laitteista, yhteyksistä ja palveluista.

Etsi ja löydä neuvoa, keskustele ja viihdy

Telia Yhteisössä puhutaan digitaalisesta elämästä sekä siihen liittyvistä laitteista, yhteyksistä ja palveluista.

Usein kysyttyä

Mitä maksaa Telian asiakaspalveluun soittaminen?

Asiakaspalvelu- ja myyntinumeroomme 020 690 400 soittaminen maksaa tavallisen puhelun verran (mpm/pvm), myös jonotusajalta. Tähän numeroon kannattaa soittaa, kun haluat tehdä muutoksia nykyisiin palveluihisi, tilata uusia palveluita, tiedustella tilaukseesi liittyen tai ilmoittaa palveluun liittyvästä ongelmasta tai häiriöstä. Numero palvelee ma–pe 9–17 ja hätätilanteissa (PUK-koodi, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) vuorokauden ympäri.

Miksi en löydä Telian sähköpostiosoitetta?

Haluamme kannustaa sähköpostin sijaan käyttämään yhteydenottolomaketta niin häiriöilmoituksissa kuin muissakin asioissa. Lomakkeella on valmiit kentät, joten sinun on helppo täyttää kaikki tarvittavat tiedot. Vastaavasti meillä yhteydenottojen käsittely on sujuvampaa, kun niiden rakenne on määrämuotoinen.

Miksi chatissa joutuu asioimaan botin kanssa?

Kun avaat chatin, chatbottimme Tellu ottaa sinut vastaan. Tellu osaa vastata moneen kysymykseen, joten kokeile rohkeasti. Jos Tellulta ei löydy vastausta, sinua kehotetaan kirjautumaan Minun Teliaan vahvasti tunnistautuen (pankkitunnukset tai Mobiilivarmenne) ellet ole jo kirjautunut, jonka jälkeen pääset selvittämään asiaa asiakaspalvelijan kanssa.

Miksi minun on kirjauduttava tavoittaakseni chat-asiakaspalvelijan?

Jotta asiakaspalvelija voi tarkastella asiakkuuttasi ja tehdä mahdollisia asian hoitamiseen tarvittuja muutoksia, tarvitsee sinun olla kirjautunut vahvasti tunnistautuneena (pankkitunnukset tai Mobiilivarmenne). Näin varmistamme, että asioimme oikean henkilön kanssa.

Voinko varata soittoajan?

Meillä ei ole käytössä kuluttaja-asiakkaiden soittoajanvarausta. Jo yli 80 % asiakaspalvelun kaikista asioinneista tapahtuu verkkopalveluissa ja siksi panostammekin aina vain sujuvamman verkkoasioinnin kehittämiseen. Tulemme tarjoamaan kuitenkin jatkossakin asiakaspalvelua monikanavaisesti puhelimitse, Telia Kaupoissa sekä verkossa.