Jos uuden palvelun tai tuotteen tilaamisen yhteydessä tilasit e-laskun, etkä ole saanut e-laskusopimusta hyväksyttäväksi verkkopankkiisi, odota ensimmäisen laskun saapumista. Tilaa sitten e-lasku Minun Teliasta tai omasta verkkopankistasi ylläovien ohjeiden mukaisesti.
Jos tilasit e-laskun Minun Telian kautta, etkä löydä hyväksymistä odottavaa e-laskusopimusta pankin mobiilisovelluksesta, tarkista löytyykö se verkkopankista nettiselaimella. Osalla pankeista toiminto on tarjolla selainversiossa, mutta ei sovelluksessa.
Jos tilasit e-laskun verkkopankkisi kautta, varmista löytyykö e-laskusopimus verkkopankkisi e-laskusopimusten joukosta. Tarkista, ovatko e-laskusopimuksen kytkentätiedot ylläolevien ohjeiden mukaiset. Huomioithan että e-laskun kytkeytymiseen kuluu muutama pankkipäivä, joten jos uuden laskun saapuminen ja e-laskun käyttöönotto ovat lähekkäin, yksi lasku saattaa vielä ehtiä saapumaan aiemmalla laskutustavalla.