Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
e-Lasku
Kun laskutustapana on e-lasku, voit tarkastella yrityksesi laskuja verkkopankissasi tai yrityksesi taloushallintojärjestelmässä, ja maksaa ne helposti sekä turvallisesti valitsemanasi ajankohtana.
Ota e-Lasku käyttöön Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Yritykselläsi täytyy olla e-laskusopimus pankin kanssa, jotta voit vastaanottaa Telian laskuja verkkopankkiin.
- Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
- Valitse Tee palvelupyyntö.
- Valitse aihealueeksi Laskutustietojen muutokset.
- Valitse Kategoriaksi Siirtyminen yrityksen e-Laskuun -Verkkolasku pankkikanavaan.
- Täytä muut pyydetyt kentät ja valitse Lähetä palvelupyyntö.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Seuraa somessa
LinkedInissä, Facebookissa ja Twitterissä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä