Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Artikkelit aiheesta

Opiskelijatiimit ratkoivat Telian kehittämishaasteita 10 Days 100 Challenges -tapahtumassa

Crowd Insights, 5G ja Telia Zone – näihin liittyviä kehittämishaasteita opiskelijatiimit ratkoivat kesäkuun alussa Otaniemessä järjestetyssä 10Days 100Challenges -tapahtumassa, joka on Laurea, Haaga-Helia sekä Metropolia ammattikorkeakoulujen yhteistyössä järjestämä kaikille avoin yhteiskehittämisen ohjelma.

Vauhti kiihtyy – teleoperaattorista täysiveriseksi ICT-taloksi ja asiakastyytyväisyydestä jokapäiväinen ”uskonto”

Enpä olisi vuosi sitten arvannut, miten innostavaa ja kiinnostavaa työskentely perinteisessä operaattoriyhtiössä voi olla. Ei tämä tylsää ollut viime kesänäkään, mutta nyt kyllä liikutaan aivan eri tasolla.

GDPR astui voimaan – ja ensimmäinen tietovuoto on jo täällä

Ensimmäiset GDPR-aikakauden tietovuodot ovat tapahtuneet. 28.6.2018 uutisoitiin haittaohjelman päässeen Ticketmasterin tietoihin.

IT-jargonin pikaopas päättäjälle - tunnista ainakin nämä pilvitermit

SaaS, PaaS, IaaS, hybridi, legacy, latenssi – kun kaksi IT-asiantuntijaa keskustelee pilvipalveluista, se saattaa aiheuttaa usvaisen olon vieressä istuvalle liiketoimintapäättäjälle. Telian Senior Advisor Teemu Ollilaisen mielestä pilvipalveluteknologian mystifiointi ei ole kenenkään etu, etenkin kun kaikki siirtyy kasvavassa määrin pilveen. Pilvipalveluista saadaan eniten hyötyä, kun mahdollisimman moni ymmärtää, mitä ne ovat ja mitä niillä voi saada aikaan.

Tien päältä Yritysverkkoon – Telian ratkaisu helpottaa huoltomiesten työpäivää

Häggblom Oy on kaivosteollisuuteen ja maanrakennusosien valmistamiseen, myyntiin sekä huoltoon erikoistunut konepaja. Yritys aloitti toimintansa vuonna 1954 Kokkolassa ja vuosien saatossa Häggblom Oy:stä on kehittynyt kansainvälinen toimija, joka työllistää yli 100 työntekijää Suomessa ja Ruotsissa.

Asiakastietojen käsittely haltuun – robotisoitu automaatti asialle

Jos yritykseesi tulee paljon asiakkaiden henkilötietopyyntöjä, Telia Luottamus -palvelu tarjoaa työhön tukea. Sen avulla onnistuu jopa kymmenientuhansien yrityksen asiakastietojen käsittely päivässä, kertoo Telian identiteettiasiantuntija, Business Manager Mika Loukola.

Telia auttaa Lahtea kehittämään joukkoliikennettään

Lahden kaupunki hyödyntää anonymisoitua väkijoukoista kerättyä dataa, jotta lahtelaisten matkustus sujuu tulevaisuudessa paremmin kuin koskaan aiemmin.

Lisää älyä matkustamiseen

Ruotsin liikennetilastolaitos Trafikanalys on kokeillut Telia Crowd Insights -työkalua ihmisten liikkumisen analysointiin. Tarkoitus on löytää digitaalinen työkalu, jolla saadaan mahdollisimman tarkka käsitys kaupunkilaisten liikkumisesta.

Valehenkilöille uusi mellastuskenttä?

Asiakas soittaa yritykseesi, vetoaa uuteen tietosuoja-asetukseen ja pyytää saada tietonsa nähtäviksi rekistereistänne. Miten varmistat, että kysyjä on juuri se, joka hän kertoo olevansa eivätkä lähetetyt tiedot vuoda muille? Varmistamiseen on nyt uusi keino.
Näytä lisää