Käyttötuestamme ja online-chatistamme löydät ratkaisuja kimurantteihinkin teknisiin pulmiin. Jos taas kaipaat laajemman mittakaavan parannuksia vaikkapa digiytymiseen, verkottamiseen, viestintään tai taloushallintoon liittyen, tartu meitä hihasta, niin lähetämme hätiin konsultointia ja kokonaisvaltaista palvelunhallintaa tarjoavan experttitiimimme.
Service Desk
Ulkoista päivittäiset tietotekniset haasteet asiantuntijoillemme. Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille, vastaten kaikkien vikatilanteiden ja palvelupyyntöjen käsittelystä.
Neuvonta- ja konsultointipalvelut
Kun haluat lisää volyymia bisneksiin vaikkapa esineiden internetillä tai pitää nykyiset toiminnot vuorenvarmalla pohjalla, konsulteiltamme löytyy vinkkejä ja konkreettista apua. Vai ryhdyttäisiinkö rakentamaan teille kokonaan uutta palvelua?
Hallinta- ja valvontapalvelut
Palvelukokonaisuus IT-infrastruktuurin valvontaan ja hallintaan, vikatilanteista toipumiseen ja muutosten hallittuun toteuttamiseen 24/7, 365 päivää vuodessa.
Palveluiden elinkaaren hallinta
Haluatko siirtää asiakaspalvelun digiaikaan tai kaipaatko kommentteja IT-infrasi muokkaamiseen alfayksilöksi? Meiltä löydät näkijät ja tekijät yhteistyöhön visioimaan ja toteuttamaan sekä lyhyen että pitkän tähtäimen suunnitelmia ja palveluiden hallinnointia.
Telia Events
Palvelu tarjoaa tilapäiset, räätälöidyt verkkoratkaisut kaiken kokoisiin tapahtumiin avaimet käteen -periaatteella. Varmista siis kumppaniesi ja vieraidesi viihtyminen ja ota käyttöösi luotettavat verkkomme!
Koulutuspalvelut
Koulutuksella varmistat että yrityksesi saa tilatuista viestintäpalveluista sekä työvälineistä parhaan hyödyn, joka tekee työstä tehokkaampaa ja välittyy asiakkaillesi positiivisena asiointikokemuksena.