Mikä on Service Desk -palvelu?
Service Desk -palvelumme toimii keskitettynä palvelupisteenä yrityksesi ICT-käyttäjille vastaten kaikkien vikatilanteiden sekä palvelupyyntöjen käsittelystä.
Toimintamallimme avulla kartoitamme yrityksesi yksilölliset tarpeet ja IT-ympäristön tilan, jotta voimme vastata parhaalla mahdollisella tavalla yritystäsi koskeviin haasteisiin. Autamme löytämään ja ottamaan käyttöön uusia liiketoimintaasi tukevia palveluita.
Miksi valita Service Desk?
Service Desk helpottaa yrityksesi arkea. Tarjoamme apua päivittäisissä käytännön tietoteknisissä haasteissa. Kauttamme hoituvat häiriöistä tiedottaminen, laitteistojen ja ohjelmistojen hankinnat ja haasteet niiden käytössä, oikeuksienhallinta ja työpyyntöjen välitys muille tahoille. Lue seitsemän syytä panostaa Service Deskiin