Kaikki artikkelit yrityksille

Yrittäjä, tervetuloa asioimaan Telia Kauppoihin!

3 min

Olemme jo vuosia palvelleet yrittäjiä Telia Kaupoissa, sillä haluamme tarjota digikanavien rinnalle myös mahdollisuuden asioida paikan päällä. Telialla on lähes 50 myymälää eri puolilla Suomea, joissa asiantuntevat myyjämme auttavat yritystäsi löytämään oikeat ratkaisut ja tarjoavat tukea asiakkuuteesi.

Telian kuluttajamyynnin aluejohtaja Markus Mäkinen kertoo, miten palvelemme yrittäjiä myymälöissä ja mitä asioinnista on hyvä tietää. Tutustu!

Apua yhteyksien ja laitteiden hankintaan sekä asiakkuuden hoitoon 

Erityisesti pienemmän pään yritykset asioivat mielellään myymälöissä ja heille on tärkeää, että asiat hoituvat tehokkaasti ja kerralla kuntoon -periaatteella.

"Haluamme varmistaa, että palvelu on sujuvaa ja kokonaisvaltaista – olipa asiakas liikkeellä kuluttajana, yrityksen edustajana tai molemmissa rooleissa."

Myyjämme auttavat löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivat liittymät, yhteydet, laitteet ja tarvikkeet Telian laajasta valikoimasta. Autamme asiakkuuden hoitoon liittyvissä asioissa, kuten laskutukseen liittyvissä epäselvyyksissä tai sopimusasioissa. Voit myös jättää puhelimet, tabletit ja älykellot meille huoltoon – hoidamme sekä takuuhuollot että takuun ulkopuolisten vikojen korjaukset. 

Yrittäjät kysyvät myymälöissämme useimmiten liittymien, laitteiden ja palvelulaitteiden hankinnasta tai päivityksestä. SIM-korttien vaihto on yksi yleisimmistä syistä, miksi yritysasiakas tulee myymälään, ja me autamme siinä mielellämme. Autamme usein myös asiakkaan laskutusasioissa, numeronsiirroissa ja omistussuhteen muutoksissa.  

Jos yritys suunnittelee laajempaa laitehankintaa tai useita palveluita sisältävää IT-kokonaisuutta, ohjaamme asiakkaan eteenpäin vastuumyyjälle tai muulle oikealle taholle. 

Telia Kaupat ympäri Suomen

Olemme laajentaneet myymäläverkostoamme viime vuosina, jotta olisimme lähempänä asiakkaitamme ja helpommin tavoitettavissa. Monet yritysasiakkaat haluavat asioida tutun myyjän kanssa ja haluamme tarjota siihen mahdollisuuden.
 
Telialla on lähes 50 myymälää eri puolilla Suomea, esimerkiksi Rovaniemellä, Oulussa, Joensuussa ja useita pääkaupunkiseudulla. 

Löydä lähin Telia Kauppasi

Tiedä nämä asiat ennen käyntiäsi myymälässä 

Voit tulla käymään myymälässä silloin, kun sinulle sopii parhaiten – aikaa ei tarvitse varata etukäteen. Sujuvan asioinnin varmistamiseksi kannattaa kuitenkin valmistautua seuraavasti: 

•    Selvitä yrityksen Y-tunnus, jonka asioita tulet hoitamaan 
•    Ota mukaan henkilökorttisi, jotta voimme varmistaa henkilöllisyytesi 
•    Varmista, että sinulla on oikeus tehdä hankintoja yrityksen nimissä

Panostamme myyjien osaamiseen ja korkeaan palvelutasoon

Telian myyjät saavat kattavan koulutuksen sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden palveluun. Haluamme palvella kokonaisvaltaisesti ja hoitaa asiakkaan asiat sujuvasti, olipa hän liikkeellä omissa tai yrityksen asioissa. 

"Olemme viime vuosina panostaneet erityisesti yritysten palveluun liittyvään osaamiseen ja jatkamme samalla linjalla."

Markus Mäkinen kannustaa yrittäjiä asioimaan myymälöissä ja keskustelemaan tarpeistaan. Yhdessä löydämme yrityksellesi sopivimmat yhteydet ja laitteet!

Tervetuloa asioimaan Telia Kaupoissa

Löydä lähin Telia Kauppasi
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vinkit asiakkaalle Yrittäjän ratkaisut