

Yhtenäistimme palvelunumeroitamme helpottaaksemme yhteydenottoa niissä tilanteissa kun haluat asioida puhelimitse. Yritysasiakaspalvelun numero palvelee jatkossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.
Aina ajantasalla olevat yritysasiakkaiden yhteystiedot löydät sivuiltamme. Katso yhteystiedot yritysasiakkaille
Koskipa asiasi laskutusta, vika-asioita, myyntiä tai asiantuntijapalveluita, tavoitat Telian yritysasiakaspalvelun asiantuntijat jatkossa numerosta 0200 20 300.
Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaiden palvelunumero on edelleen 060 016 171.
Olemme tiedottaneet numeromuutoksesta asiakkaitamme ja halutessasi voit lukea sivuiltamme tiedotteen numerouudistuksesta. Löydät alempaa artikkelista lisää tietoa asiointikanavistamme ja Telia Inmics-Nebulan palveluihin liittyvästä asioinnista.
Asioi Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa 24/7
Kätevintä asioiden hoitaminen on Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, jossa voit yhdellä kirjautumisella hoitaa monia yrityksesi palveluihin liittyviä juttuja itsepalveluna. Asiointipalvelussa voi hoitaa liittymäasioita ja lähettää meille viestejä 24/7. Yritysasiakaspalvelun viestinnän keskittäminen asiointipalveluun helpottaa asiointiasi monin tavoin.
Jos Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu ei ole vielä sinulle tuttu, voit lukea artikkelistamme lisää sen käyttöönottamisesta ja asioinnista ympäri vuorokauden.
Kun kirjaudut asiointipalveluun, saat asiantuntijoihimme yhteyden myös Chatin kautta. Eri aihealueiden asiantuntijat ovat Chatilla tavoitettavissa palveluaikojemme puitteissa. Löydät kaikki ajankohtaiset yhteystiedot ja palveluajat sivuiltamme.
Varaa ajanvarauskalenterista puhelinaika
Voit halutessasi varata Telian yritysasiakaspalvelun ajanvarauskalenterista sopivan ajan, jolloin asiantuntijamme soittaa sinulle ilman lisämaksuja.
Ajanvarauskalenteriin on lähiaikoina tulossa mahdollisuus varata aika suoraan juuri tietyn aihealueen asiantuntijalle, esimerkiksi vika-asioissa tai myynnissä.
Chat kirjautumattomille asiakkaille
Saamiemme palautteiden perusteella avasimme Chat-palvelun saataville myös asiointipalveluun kirjautumattomille asiakkaille. Se löytyy telia.fi/yrityksille -etusivulta. Sinun tulee tunnistautua vahvasti joko Mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla ja näin saat henkilökohtaista asiakaspalvelua, vaikka et olisikaan yrityksen asiointipalvelun pääkäyttäjä tai allekirjoitusoikeuden omaava henkilö.
Telia Inmics-Nebulan asiakkaiden asiointikanavat
Telia Inmics-Nebulan PK -asiakkaana tavoitat yritysasiakaspalvelumme jatkossa yhdestä ja samasta numerosta 0200 20 300.
Toistaiseksi Telia Inmics-Nebulan suurasiakkaiden palvelukanavat ja palvelut säilyvät ennallaan. Voit myös tehdä vikailmoituksia ja palvelupyyntöjä MyNebula -portaalin kautta vuorokauden ympäri.
Telia ONE -muutosmatkamme jatkuu, kun yhdistämme tämän vuoden aikana Telia Inmics-Nebula Oy:n liiketoiminnan osaksi Telia Finland Oyj:n ja Telia Cygate Oy:n liiketoimintoja.