Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, miten toimin?

Tämä ohje on yritysasiakkaille Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Jos maksoit laskun käyttäen esimerkiksi väärää viitenumeroa, tilinumeroa tai laskun loppusummaa, olethan meihin yhteydessä sen korjaamiseksi. Veloitamme muutoksista palveluhinnaston mukaisen maksun.

Huom! Jos maksoit ylimääräistä, se hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, mutta voit myös olla meihin yhteydessä rahojen palautuksesta. Ilmoita silloin tilinumero, jolle palautus maksetaan. Jos olet maksanut liian vähän, voit maksaa puuttuvan summan samalla viitenumerolla laskun eräpäivään mennessä.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
  3. Valitse Tee palvelupyyntö.
  4. Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
  5. Kerro Miten voimme auttaa -kentässä tekemäsi maksun maksupäivä, siinä käytetty viitenumero, maksettu summa ja tilinumero, jolta maksu on tehty. Kerro myös minkä tiedon syötit väärin ja mikä sen olisi tullut olla.
  6. Tarkentavat tiedot -otsikon alle kirjoita Aihe.
  7. Voit halutessasi liittää mukaan liitetiedoston painamalla Lisää liitetiedosto.
  8. Paina Lähetä Palvelupyyntö. Voit seurata pyyntösi käsittelyä asiointipalvelun Palvelupyynnöt -osiossa.
Muut tavat

Voit myös ottaa yhteyttä

kirjautuneena chatissa, tai

 soittamalla yritysasiakaspalveluun

Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan