Jos maksoit laskun käyttäen esimerkiksi väärää viitenumeroa, tilinumeroa tai laskun loppusummaa, olethan meihin yhteydessä sen korjaamiseksi. Veloitamme muutoksista palveluhinnaston mukaisen maksun.
Huom! Jos maksoit ylimääräistä, se hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, mutta voit myös olla meihin yhteydessä rahojen palautuksesta. Ilmoita silloin tilinumero, jolle palautus maksetaan. Jos olet maksanut liian vähän, voit maksaa puuttuvan summan samalla viitenumerolla laskun eräpäivään mennessä.
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Palvelupyynnöt.
Valitse Tee palvelupyyntö.
Valitse aihealueeksi Muut pyynnöt.
Kerro Miten voimme auttaa -kentässä tekemäsi maksun maksupäivä, siinä käytetty viitenumero, maksettu summa ja tilinumero, jolta maksu on tehty. Kerro myös minkä tiedon syötit väärin ja mikä sen olisi tullut olla.
Tarkentavat tiedot -otsikon alle kirjoita Aihe .
Voit halutessasi liittää mukaan liitetiedoston painamalla Lisää liitetiedosto.
Paina Lähetä Palvelupyyntö . Voit seurata pyyntösi käsittelyä asiointipalvelun Palvelupyynnöt -osiossa.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa , tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.