Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Maksoin laskun väärillä tiedoilla, miten toimin?

Tämä ohje on yritysasiakkaille Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Jos maksoit laskun käyttäen esimerkiksi väärää viitenumeroa, tilinumeroa tai laskun loppusummaa, olethan meihin yhteydessä sen korjaamiseksi. Veloitamme muutoksista palveluhinnaston mukaisen maksun.

Huom! Jos maksoit ylimääräistä, se hyvitetään automaattisesti seuraavalla laskulla, mutta voit myös olla meihin yhteydessä rahojen palautuksesta. Ilmoita silloin tilinumero, jolle palautus maksetaan. Jos olet maksanut liian vähän, voit maksaa puuttuvan summan samalla viitenumerolla laskun eräpäivään mennessä.

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja klikkaa Yhteydenotto, valitse Viestit.
  2. Valitse Luo uusi palvelupyyntö ja sen aihealueeksi Laskutuskyselyt ja yleiset palvelupyynnöt.
  3. Otsikoi pyyntö ja valitse tuote.
  4. Kerro laskun numero.
  5. Kerro Miten voimme auttaa -kentässä tekemäsi maksun maksupäivä, siinä käytetty viitenumero, maksettu summa ja tilinumero, jolta maksu on tehty. Kerro myös, minkä tiedon syötit väärin ja mikä sen olisi tullut olla. Voit halutessasi liittää mukaan liitetiedoston.
  6. Valitse lopuksi Lähetä viesti. Voit seurata pyyntösi käsittelyä asiointipalvelun Viestintäkeskuksessa.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika
Lähetä viesti

 

Ma–pe 8–17 | Vikailmoitukset 24/7
 

Kirjaudu

Minun Telia Yrityksille

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa 

Kirjaudu


Minun Telia

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu


Lataa sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
 

Chat

Chatissa asiantuntijamme auttavat sinua nopeasti ongelmatilanteissa ja vastaavat kysymyksiisi. 

Avaa chat >

Arkisin 8–17
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan