Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Kaikki artikkelit

Asiakkaat peukuttavat Telian asiakaspalveluratkaisua Gartnerin haastatteluissa

2 min

Telia ACE on saanut tunnustusta Gartnerin Magic Quadrant -tutkimuksessa asiakaspalvelua tarjoavana palveluna (Contact Center as a Service, CCaaS). Tämä tunnustus vahvistaa entisestään Telian asemaa asiakaspalveluiden huippuosaajana Pohjoismaissa ja Baltiassa sekä ykkösvalintana monikansallisille yrityksille, joilla on kansainvälisiä viestintätarpeita.

Sijoitus Magic Quadrant -raportissa ansaittiin korkeimpien mahdollisten asiakasarviointien sekä ratkaisun tekoälyominaisuuksien perusteella. Kun kaikki asiakaskeskustelut laitetaan Telian palvelun avulla samalle yhteiselle alustalle, yhtiöt ja organisaatiot voivat viestiä asiakkaidensa kanssa tehokkaasti, joustavasti ja fiksusti ajasta, paikasta tai kanavasta riippumatta. Telia ACE tukee myös puheohjausta, tekoälyä ja tietämyksenhallintaa, mikä tarkoittaa, että käyttäjät voivat luoda täysin digitaalisia työntekijöitä kuten chatbotteja ja älykkäitä kysymyspankkeja.

Telian asiakaspalveluratkaisu ACE on ykkösvalinta

Magic Quadrant on IT-alan tutkimus- ja konsultointiyhtiö Gartnerin julkaisema markkinatutkimus, joka sisältää joukon raportteja. Tutkimus perustuu kvalitatiivisiin tiedonanalysointimenetelmiin, joiden avulla havainnollistetaan markkinatrendejä kuten suuntaa, kehittyneisyyttä ja osallistujia. Gartner korostaa tuoreessa raportissaan, että Telia ACE tarjoaa käyttäjille kaikkia ominaisuuksia, joita tarvitaan niin asiakastapaamisten kehittämiseen kuin innovaatioiden edistämiseenkin. Samalla se on myös käyttäjäystävällinen joustavien ominaisuuksiensa ansiosta. Gartnerin asiakashaastattelut ja -arviot asettavat Telian kiistatta ykkössijalle Pohjoismaissa sekä kärkisijoille koko Euroopassa.

“Meille on suuri kunnia ja ylpeydenaihe, että Telia saavutti aseman Quadrantin huipulla. Se on merkki siitä, että olemme oikeilla jäljillä tekoälyyn pohjautuvissa asiakastapaamisissa, jotka keskittyvät keskusteluihin ja joiden avulla pystytään vastaamaan kaikentyyppisiin yksilöllisiin asiakastarpeisiin kaikilla alustoilla ja kanavilla,” sanoo Fredrik Lemming, Telian myyntijohtaja.

Telia ACE on saatavilla yrityksille ja organisaatioille Pohjoismaissa ja Baltian maissa sekä yhteistyökumppanien välityksellä muilla markkina-alueilla.

“Informaatioteknologian ansiosta palvelut ovat muuttuneet pilvipalveluiksi ja siten globaaleiksi, minkä takia ACE – CCaaS-palveluna – sopii luonnollisesti ja täydellisesti monikansallisille asiakkaille kaikkialla maailmassa. Tämä vastaa myös tavoitettamme laajentaa markkinoita palveluillemme samalla tavoin kuin olemme tehneet globaalin IP-runkoverkkomme osalta,” sanoo Thomas Johansson, joka vastaa Telialla globaaleista palveluista ja yhteistyökumppaneista.

Tutustu asiakaspalvelu- ja vaihderatkaisuihimme

Mikä on paras ratkaisu yrityksesi tarpeisiin asiakaspalvelun digitalisoimikseksi? Asiantuntijamme auttavat sinua löytämään parhaat vaihtoehdot.

LUE LISÄÄ
Lisää samasta aiheesta

Artikkelin aihealueet

Vaihdepalvelut ja tavoitettavuus
Edellinen artikkeli
Visma Financial Solutions nosti puhelinasiakaspalvelun tasoa
Visma Financial Solutions päivitti puhelinvaihdepalvelunsa Genesys Cloudiin.
Seuraava artikkeli
Helposti tavoitettavissa, hallitusti tavoittamattomissa
Kun yrityksen viestintä toimii, asiakkaat saavat palvelua ripeästi ja työntekijöiden on helppo ...

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät