Ilmoitukset uusista kirjautumisista
Saat ilmoituksen Telia Play -käyttäjätiliisi liitettyyn sähköpostiin aina, kun tunnuksella kirjaudutaan uudelle laitteelle tai nettiselaimelle. Näin pystyt seuraamaan, että käyttäjätunnuksesi pysyy oikeissa käsissä.
Uloskirjautuminen
Joissain tilanteissa tunnuksellasi tehtyjen kirjautumisten hallinnointi saattaa olla tarpeen. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi nämä:
- Yhdellä käyttäjätunnuksella voi käyttää palvelua rajatulla määrällä laitteita samaan aikaan. Jos laitemäärä on täynnä, saatat haluta vapauttaa käyttöoikeuden uudelle laitteelle. Tarkista laitemäärät
- Olet unohtanut kirjautumisen auki laitteelle, joka ei ole omassa käytössäsi.
- Epäilet jonkun käyttävän käyttäjätunnustasi luvatta.
Joissain tilanteissa voi olla tarpeen kirjautua ulos yhdeltä laitteelta tai kaikilta laitteilta, joilla tunnuksesi on parhaillaan käytössä. Kaikilta laitteilta uloskirjaaminen kattaa kaikki nettiselaimet, älylaitteiden sovellukset, Apple TV:n sekä digiboksin.
Huom! Jos epäilet jonkun käyttävän käyttäjätunnustasi luvatta, kannattaa kaikkien laitteiden uloskirjaamisen jälkeen vaihtaa salasana.
- Mene nettiosoitteeseen teliaplay.fi ja kirjaudu sisään Telia Play -käyttäjätunnuksellasi.
- Klikkaa oikeasta yläkulmasta suurennuslasin vierestä profiilisi nimeä. Valitse avautuvasta valikosta "Oma tili".

- Valitse aukeavasta valikosta "Laitteet". Sieltä näet parhaillaan käytössäsi olevan laitteen, sekä muut laitteet joilla käyttäjätunnuksesi on kirjautuneena.
- Kirjaa yksittäinen laite ulos sen vieressä olevasta "Kirjaudu ulos"-painikkeesta.
- Voit kirjata kaikki muut laitteet ulos "Kirjaudu ulos muilta laitteilta" -painikkeesta (käytä tätä, jos epäilet tunnuksesi joutuneen vääriin käsiin).

- Sivulle ilmestyy lopuksi teksti, joka vahvistaa uloskirjautumisen onnistuneen. Jos epäilet jonkun käyttävän käyttäjätunnustasi luvatta, vaihda vielä lopuksi salasana. Se onnistuu "Tilit ja kirjautuminen" -kohdasta.