Telia Playn tukemat laitteet ja selaimet

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tältä ohjeelta löydät tiedon siitä, millä kaikilla laitteilla voit käyttää Telia Play -palvelua. Voit käyttää samaa Telia Play -käyttäjätunnusta saumattomasti kaikkien katselutapojen välillä.
 

Eikö sinulla ole vielä Telia Playta? Käyttäjätunnuksen luominen on maksutonta.
Tutustu ja tilaa Telia Play

Haluatko myös digiboksin?
Tutustu Telia Play -boksiin

Telia Play -boksi tuo kaiken katsottavan televisioosi yhden kaukosäätimen avulla. Digiboksi kuuluu Telia Play boksilla -palveluun.

Tutustu Telia Play -boksiin

Huomioithan, että boksin on oltava meiltä hankittu. Tällä hetkellä tuetut boksimallit ovat:

Telia Play -sovellus on käytettävissä puhelimilla ja tableteilla seuraavasti:

  • Android: Vähintään Android 7 tai uudempi käyttöjärjestelmä.
  • iOS: Vähintään iOS 15 tai uudempi käyttöjärjestelmä.

Lataa Telia Play -sovellus laitteesi sovelluskaupasta:

Button text
Button text

Telia Play -sovellus on ladattavissa seuraaville älytelevisioille:

  • Android TV: Vähintään Android TV 7 tai uudempi. Sovellus on ladattavissa Google Play -kaupasta.
  • LG Smart TV: LG Smart TV -mallit vuodesta 2020 eteenpäin. Sovellus on ladattavissa LG:n sovelluskaupasta.
  • Samsung Smart TV: Samsung Smart TV -mallit vuodesta 2020 eteenpäin. Sovellus on ladattavissa Samsungin sovelluskaupasta.

Lue lisää Telia Playn käyttämisestä älytelevisiolla

Voit katsella Telia Playn sisältöjä osoitteessa teliaplay.fi, joka toimii seuraavilla selaimilla:

  • Firefox
  • Google Chrome
  • Microsoft Edge
  • Safari

Muista käyttää nettiselaimen uusinta versiota.

Telia Play -sovellus on käytettävissä Apple TV -laitteella, jossa on vähintään tvOS 15.0 tai uudempi käyttöjärjestelmä. Telia Play -sovellus on ladattavissa Apple TV:n App Storesta.

Lue lisää Telia Playsta Apple TV:llä

Chromecastin avulla voit katsoa Telia Play -sovelluksen ohjelmia televisiostasi ja mobiililaitteesi toimii kaukosäätimenä.

  • Telia Play tukee Chromecastin 2. sukupolven versiota ja sitä uudempia versioita.
  • 1. sukupolven Chromecast ei ole tuettu.

Lue lisää Telia Playn käytöstä Chromecastilla

  • Televisioon liitettävät Android-mediatoistimet, kuten TV-tikut ja TV-laitteet
  • VPN ja vastaavat palvelut
  • Android-laitteet, joilla ei ole käytössä Google Play Protect. (Lue lisää Google Play Protectista Googlen sivuilta)
  • Android-laitteet, joille ei saa käyttöjärjestelmän versiota 7 tai sitä uudempaa käyttöjärjestelmää
  • Android-laitteen HDMI-sovittimet
  • iOS-laitteet, joille ei saa iOS 11 tai sitä uudempaa käyttöjärjestelmää (esim. 3. sukupolven iPadit ja sitä vanhemmat laitteet)
  • TV- ja medialaitteiden sisäänrakennettu Chromecast
  • Chromecastin 1. sukupolven laitteet
  • Chromebook-laitteilla katselu on mahdollista vain selaimen kautta 
  • Windows RT -tabletit
  • OnePlus One, OnePlus 6T
  • Rootatut tai muutoin ohjelmallisesti muunnellut laitteet
  • Samsung Smart View -toiminto

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.