Tästä ohjeesta löydät apua ja ratkaisuja, jos kohtasit Telia Play -sovellusta käyttäessä ongelmatilanteen.
Ongelmia käyttäjätunnusten kanssa?
Katso Telia Play -käyttäjätunnuksen ohje
Tästä ohjeesta löydät apua ja ratkaisuja, jos kohtasit Telia Play -sovellusta käyttäessä ongelmatilanteen.
Ongelmia käyttäjätunnusten kanssa?
Katso Telia Play -käyttäjätunnuksen ohje
Tarkista ajankohtaiset häiriötiedotteet. Jos tiedotteiden mukaan käynnissä ei ole suurempaa häiriötä, kokeile tehdä näin:
Tarkista myös, että olet aktivoinut Telia Play -käyttäjätilisi sekä syöttänyt käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun. Jos et näe jotain tiettyä Telia Playn sisältöä, tarkista Minun Teliasta että sinulla on katseluun oikeuttava kanavapaketti.
Tarkista lisäksi, että käytössäsi uusin versio laitteen käyttöjärjestelmästä sekä Telia Play -sovelluksesta. Päivitä tarvittaessa sovellus iOS-laitteille App Storessa ja Android-laitteille Play Storessa.
Jos häiriö jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Telia Play -sovellus saattaa näyttää aluksi epätarkkaa kuvaa. Tällä varmistetaan, että yhteys videopalvelimeen toimii ja saatavilla on riittävästi kaistaa videotoistoa varten.
Jos edellä mainitut seikat ovat kunnossa, kuvan tarkkuus paranee asteittain saavuttaen muutamassa sekunnissa parhaan saatavilla olevan kuvanlaadun. Kulloinkin saatavilla oleva kaista määrittää, minkä laatuista kuvaa voidaan parhaimmillaan näyttää.
Jos Telia Play -sovelluksella katsottaessa urheilulähetysten aikana esiintyy kuvan nykimistä tai pätkimistä, tarkista ettei laitteesi ole virransäästötilassa. Kuvan pätkimisen pitäisi loppua, kun asetat laitteen virransäästötilan pois päältä.
Saat ilmoituksen Telia Play -käyttäjätiliisi liitettyyn sähköpostiin aina, kun tunnuksella kirjaudutaan uudelle laitteelle tai nettiselaimelle. Näin pystyt seuraamaan, että käyttäjätunnuksesi pysyy oikeissa käsissä.
Joissain tilanteissa tunnuksellasi tehtyjen kirjautumisten hallinnointi saattaa olla tarpeen. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi nämä:
Joissain tilanteissa voi olla tarpeen kirjautua ulos yhdeltä laitteelta tai kaikilta laitteilta, joilla tunnuksesi on parhaillaan käytössä. Kaikilta laitteilta uloskirjaaminen kattaa kaikki nettiselaimet, älylaitteiden sovellukset, Apple TV:n sekä digiboksin.
Huom! Jos epäilet jonkun käyttävän käyttäjätunnustasi luvatta, kannattaa kaikkien laitteiden uloskirjaamisen jälkeen vaihtaa salasana.


Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.
(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
Tervetuloa keskustelemaan kanssamme Facebookissa ja X:ssä. Autamme sinua mielellämme yleisluontoisissa kysymyksissä.
Huomaathan, että emme käsittele somessa asiakastietoja tai vastaanota Facebookissa yksityisviestejä.
Telia Facebookissa
Telia X:ssä