Huippuedullisia laitteita joka lähtöön. Tilaa nyt! Tarjoukset

Telia Play -profiilit

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Voit käyttää Telia Play -boksilla, sovelluksessa ja selaimella perheenjäsenille luotuja omia profiileja. Esimerkiksi oma katselulista, suosikkikanavat ja suositukset ovat profiilikohtaisia. Profiilien ansiosta voit palata vaivatta juuri sinua kiinnostavien ohjelmien pariin ja löytää helposti uutta mielenkiintoista katsottavaa.

Perheen pienimmät voivat käyttää Telia Playta lapsen profiililla. Näin lapset voivat turvallisesti selata ja katsoa vain heille soveltuvaa sisältöä. Lapsen profiiliin voi myös määrittää lapsilukon, jolloin siitä aikuisen profiiliin siirtyminen vaatii Telia Playn PIN-koodin.

Profiilien asetuksia pääsee muokkaamaan päävalikosta:

  • Telia Play -boksilla profiiliasetukset aukeavat kun menee päävalikossa oman profiilin kohdalle ja painaa kaukosäätimessä OK. Valitse sitten Muokkaa profiileja.
  • Telia Play -sovelluksessa valitse profiilisi ja valitse sen jälkeen Muuta.
  • Teliaplay.fi-sivustolla oman profiilin alta lyötyy valinta Muokkaa profiileja.

Profiileja muokatessasi voit:

  • luoda uuden aikuisen tai lapsen profiilin
  • muokata nykyisten profiilien nimeä ja kuvaketta
  • poistaa profiileja

Muista tallentaa muutokset valitsemalla Tallenna.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.