Jos Telia Play -salasanasi on hukassa, voit vaihtaa sen osoitteessa teliaplay.fi tai Telia Play -sovelluksessa.
Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautunut Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen, aloita keskustelu asiakaspalvelumme kanssa sivun oikean laidan chat-painikkeesta.
Salasanan vaihto osoitteessa teliaplay.fi
- Mene osoitteeseen teliaplay.fi ja valitse "kirjaudu" ja sitten "unohditko salasanasi?". Voit myös siirtyä suoraan osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.
- Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten "Lähetä". Sähköposti lähetetään vain, jos antamasi käyttäjätunnus on rekisteröity Telia Play -palveluun.
- Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
- Siirry sähköpostiin ja avaa viesti "Salasanan vaihto Telia Play -palveluun" ja klikkaa linkkiä, josta pääset määrittämään uuden salasanan. Jos linkkiä ei tule sähköpostiin, siirry palauttamaan käyttäjätunnuksesi.
Salasanan vaihto Telia Play -sovelluksessa
- Avaa Telia Play -sovellus ja valitse ruudun alalaidasta kohta "oma tili" ja sieltä "kirjaudu" ja sitten "unohditko salasanasi?".
- Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten "Lähetä"-painiketta. Sähköposti lähetetään vain, jos antamasi käyttäjätunnus on rekisteröity Telia Play -palveluun.
- Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten linkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
- Siirry sähköpostiin ja avaa viesti "Salasanan vaihto Telia Play -palveluun" ja klikkaa linkkiä, josta pääset määrittämään uuden salasanan. Jos linkkiä ei tule sähköpostiin, siirry palauttamaan käyttäjätunnuksesi.