Unohtunut Telia Play -käyttäjätunnus tai -salasana

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Unohditko Telia Play -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen. 

Telia Play -tunnukset toimivat sekä Telia Play -boksilla, -sovelluksessa että teliaplay.fi-sivustolla. Voit kirjautua sisään samalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla kaikilla näillä alustoilla.

Voit tarkistaa unohtuneen Telia Play -käyttäjätunnuksen osoitteessa teliaplay.fi tai Minun Teliassa. Käyttäjätunnus on usein sähköpostiosoitteesi, mutta se voi olla myös jokin itse asettamasi tunnus.

Tarkista käyttäjätunnus osoitteessa teliaplay.fi
  1. Mene osoitteeseen teliaplay.fi.
  2. Valitse "Kirjaudu" ja sitten "Unohtuiko salasana" ja sitten "Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?". Voit myös siirtyä suoraan osoitteeseen https://login.teliaplay.fi/forgot-username.
  3. Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse "Lähetä". Sähköposti lähetetään vain, jos annetulla sähköpostiosoitteella on rekisteröity käyttäjätunnus.
  4. Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia Play -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa tarvittaessa roskapostikansio. Jos sähköposti ei saavu, voit tarkistaa käyttäjätunnuksen Minun Teliasta.

Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautunut Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen, aloita keskustelu asiakaspalvelumme kanssa sivun oikean laidan chat-painikkeesta.

Tarkista käyttäjätunnus Minun Teliasta
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  1. Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta se Telia Play -tilaus, jonka käyttäjätunnuksen haluat tarkistaa.
  2. Katso "Tilauksen tiedot" -kohdan alta "Käyttäjätunnus".

KIRJAUDU SISÄÄN

Jos Telia Play -salasanasi on hukassa, voit vaihtaa sen osoitteessa teliaplay.fi tai Telia Play -sovelluksessa.

Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautunut Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen, aloita keskustelu asiakaspalvelumme kanssa sivun oikean laidan chat-painikkeesta.

Salasanan vaihto osoitteessa teliaplay.fi
  1. Mene osoitteeseen teliaplay.fi ja valitse "kirjaudu" ja sitten "unohditko salasanasi?". Voit myös siirtyä suoraan osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.        
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten "Lähetä". Sähköposti lähetetään vain, jos antamasi käyttäjätunnus on rekisteröity Telia Play -palveluun.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
  4. Siirry sähköpostiin ja avaa viesti "Salasanan vaihto Telia Play -palveluun" ja klikkaa linkkiä, josta pääset määrittämään uuden salasanan. Jos linkkiä ei tule sähköpostiin, siirry palauttamaan käyttäjätunnuksesi.
Salasanan vaihto Telia Play -sovelluksessa
  1. Avaa Telia Play -sovellus ja valitse ruudun alalaidasta kohta "oma tili" ja sieltä "kirjaudu" ja sitten "unohditko salasanasi?".
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten "Lähetä"-painiketta. Sähköposti lähetetään vain, jos antamasi käyttäjätunnus on rekisteröity Telia Play -palveluun.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten linkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
  4. Siirry sähköpostiin ja avaa viesti "Salasanan vaihto Telia Play -palveluun" ja klikkaa linkkiä, josta pääset määrittämään uuden salasanan. Jos linkkiä ei tule sähköpostiin, siirry palauttamaan käyttäjätunnuksesi.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme Facebookissa ja X:ssä. Autamme sinua mielellämme yleisluontoisissa kysymyksissä.
 

Huomaathan, että emme käsittele somessa asiakastietoja tai vastaanota Facebookissa yksityisviestejä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

Vastaamme kommentteihin ma–pe 8–20 ja la–su sekä arkipyhinä 10–18.