Unohditko Telia TV -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen.
Unohtunut käyttäjätunnus tai salasana
Tämä ohje koskee asiakkaita, joilla on digiboksi toisen operaattorin nettiyhteydellä tai Telian Yhteys Kotiin Mobiililaajakaistalla.
Käyttäjätunnus hukassa
Käyttäjätunnuksen voit tarkistaa kirjautumalla Minun Teliaan.
- Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Telia TV Digiboksi.
- Katso kohdan Liittymätiedot alta Käyttäjätunnus.
Salasana hukassa
- Mene osoitteeseen tv.telia.fi ja valitse Kirjaudu.
- Valitse Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi. Jos käyttäjätunnuksesi on unohtunut, valitse Unohditko käyttäjätunnuksesi? ja kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi.
- Saat sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
Tämä ohje koskee asiakkaita, joilla on digiboksi Telian laajakaistalla (poislukien Telia Yhteys Kotiin Mobiililaajakaista).
Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa käyttäjätunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.
- Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Minun TV-tilini.
- Valitse Telia TV digiboksi laajakaistalla.
- Katso kohdan Liittymätiedot alta Käyttäjätunnus.
- Voit vaihtaa uuden salasanan, sekä tilata PIN-koodin otsikon Hallinnoi liittymääni alta Tilaa PIN-koodi tai salasana.
Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.
Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia salasanan sähköpostiin saapuvan linkin avulla.
Jos et muista käyttäjätunnustasi, voit tarkistaa sen Minun Teliasta tai sähköpostiin lähetettävän viestin avulla. Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, voit palauttaa Telia TV -tunnuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Salasanan asettaminen uudelleen sähköpostin avulla
- Mene Telia TV sovellukseen tai osoitteeseen tv.telia.fi.
- Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana.
- Syötä Telia TV -käyttäjätunnuksesi (ensimmäinen kirjain pienellä) ja valitse Lähetä. Jos et muista käyttäjätunnustasi, katso alempaa ohje kuinka sen voi tarkistaa
- Noudata ohjeita, jotka saat Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.
- Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää linkin, jonka kautta pääset määrittämään uuden salasanan Telia TV -tunnuksellesi. Syötä uusi salasana molempiin kenttiin ja paina lopuksi Lähetä.
Voit nyt kirjautua Telia TV sovellukseen Telia TV -käyttäjätunnuksella ja valitsemallasi salasanalla.
Käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen tarkistaminen
Voit tarkistaa Telia TV -käyttäjätunnuksen Minun Teliassa, Minun Telia -sovelluksessa tai sähköpostiin saapuvalla viestillä.
Tarkista Telia TV -käyttäjätunnus kirjautumalla Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen:
- Valitse Telia TV sovellus.
- Katso kohtaa Nykyinen liittymäsi.
- Katso kohtaa Käyttäjätunnus.
Tarkista Telia TV -käyttäjätunnus sähköpostiin lähetettävän viestin avulla:
- Mene osoitteeseen tv.telia.fi.
- Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?.
- Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse Lähetä.
- Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia TV -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa roskapostikansio.
Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautuneena sisään selaimessa tai sovelluksessa, aloita chat-asiakaspalvelumme kanssa oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-painikkeesta.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Telia Helppi
0600 10 100
2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm
Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.
Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.
Lue lisää Helpistä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.
Yhteisöön