Unohtunut käyttäjätunnus tai salasana

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Unohditko Telia TV -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen.

Digiboksi ilman Telian kiinteää laajakaistaa

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia TV digiboksi, mutta toisen operaattorin kiinteä nettiyhteys tai meiltä mobiililaajakaista.

Käyttäjätunnus hukassa

Käyttäjätunnuksen voit tarkistaa kirjautumalla Minun Teliaan.

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Telia TV Digiboksi.
  2. Katso kohdan Liittymätiedot alta Käyttäjätunnus.
Salasana hukassa
  1. Mene osoitteeseen  tv.telia.fi ja valitse Kirjaudu.
  2. Valitse Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi. Jos käyttäjätunnuksesi on unohtunut, valitse Unohditko käyttäjätunnuksesi? ja kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi.
  3. Saat sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
Digiboksi Telian laajakaistalla

Käytä tätä ohjetta, jos käytössäsi on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla,  (poislukien Telia Yhteys Kotiin Mobiililaajakaista).

Kirjautumalla Minun Teliaan voit tarkistaa aktivointitunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.

KIRJAUDU SISÄÄN

  1. Kirjautumisen jälkeen valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Minun TV-tilini.
  2. Valitse Telia TV digiboksi laajakaistalla.
  3. Katso kohdan Tilauksen tiedot alta Aktivointitunnus.
  4. Voit vaihtaa uuden salasanan, sekä tilata PIN-koodin otsikon Tilauksen hallinta alta Tilaa PIN-koodi tai salasana.

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Telia TV sovellus

Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia salasanan sähköpostiin saapuvan linkin avulla.

Jos et muista käyttäjätunnustasi, voit tarkistaa sen Minun Teliasta tai sähköpostiin lähetettävän viestin avulla. Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, voit palauttaa Telia TV -tunnuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Salasanan asettaminen uudelleen sähköpostin avulla
  1. Mene Telia TV sovellukseen tai osoitteeseen tv.telia.fi.
  2. Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana.
  3. Syötä Telia TV -käyttäjätunnuksesi (ensimmäinen kirjain pienellä) ja valitse Lähetä. Jos et muista käyttäjätunnustasi, katso alempaa ohje kuinka sen voi tarkistaa
  4. Noudata ohjeita, jotka saat Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiosoitteeseen.
  5. Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää linkin, jonka kautta pääset määrittämään uuden salasanan Telia TV -tunnuksellesi. Syötä uusi salasana molempiin kenttiin ja paina lopuksi Lähetä.

Voit nyt kirjautua Telia TV sovellukseen Telia TV -käyttäjätunnuksella ja valitsemallasi salasanalla.

Käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen tarkistaminen

Voit tarkistaa Telia TV -käyttäjätunnuksen Minun Teliassa, Minun Telia -sovelluksessa tai sähköpostiin saapuvalla viestillä.

Tarkista Telia TV -käyttäjätunnus kirjautumalla Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen:

  1. Valitse Telia TV sovellus.
  2. Katso kohtaa Nykyinen liittymäsi.
  3. Katso kohtaa Käyttäjätunnus.

Tarkista Telia TV -käyttäjätunnus sähköpostiin lähetettävän viestin avulla:

  1. Mene osoitteeseen tv.telia.fi.
  2. Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?.
  3. Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse Lähetä.
  4. Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia TV -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa roskapostikansio.

Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautuneena sisään selaimessa tai sovelluksessa, aloita chat-asiakaspalvelumme kanssa oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-painikkeesta.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

 0600 10 100

(2,25 €/min + pvm, jonotusajalta mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä.

Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.