Unohtunut Telia TV -käyttäjätunnus tai -salasana

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Unohditko Telia TV -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen.

Telia TV digiboksi ilman Telian laajakaistaa

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia TV digiboksi, mutta toisen operaattorin kiinteä nettiyhteys tai meiltä mobiililaajakaista.

Käyttäjätunnus hukassa
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  1. Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta Telia TV digiboksi.
  2. Katso Tilauksen tiedot -kohdan alta Käyttäjätunnus.

KIRJAUDU SISÄÄN

Salasana hukassa
  1. Mene nettiselaimella osoitteeseen login.tv.telia.fi/forgot-password.
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
Telia TV digiboksi laajakaistalla

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia TV digiboksi Telian laajakaistalla (poislukien Telia Yhteys Kotiin Mobiililaajakaista ja Telia Kaapelilaajakaista).

Minun Teliassa voit tarkistaa aktivointitunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  2. Paina Liittymäni ja palveluni -sivulla Telia TV digiboksi laajakaistalla -kohdassa olevaa Hallinnoi tilausta -painiketta.
  3. Katso kohdan Tilauksen tiedot alta Aktivointitunnus.
  4. Voit vaihtaa uuden salasanan tai tilata PIN-koodin klikkaamalla otsikon Tilauksen hallinta alta Tilaa PIN-koodi tai salasana.

KIRJAUDU SISÄÄN

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Telia TV sovellus

Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia salasanan sähköpostiin saapuvan linkin avulla.

Jos et muista käyttäjätunnustasi, voit tarkistaa sen Minun Teliasta tai sähköpostiin lähetettävän viestin avulla. Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, voit palauttaa Telia TV -tunnuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Salasanan asettaminen uudelleen sähköpostin avulla
  1. Avaa Telia TV sovellus ja valitse sen vasemmasta alalaidasta Tunnukset hukassa? -kohta. Sovelluksen sijaan voit myös mennä nettiselaimella osoitteeseen login.tv.telia.fi/forgot-password.
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta. Jos et muista käyttäjätunnustasi, katso alta ohje sen tarkistamiseen.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia TV -tiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten linkin, joka on voimassa 10 minuuttia.

Voit nyt kirjautua Telia TV sovellukseen Telia TV -käyttäjätunnuksella ja valitsemallasi salasanalla.

Käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen tarkistaminen

Voit tarkistaa Telia TV -käyttäjätunnuksen Minun Teliassa tai sähköpostiin saapuvalla viestillä.

Tarkista käyttäjätunnus Minun Teliasta:

  1. Mene kirjautumisen jälkeen Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  2. Valitse Telia TV sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta.
  3. Näet käyttäjätunnuksesi tilauksen tiedoissa. 

Tarkista käyttäjätunnus sähköpostiin lähetettävän viestin avulla:

  1. Mene osoitteeseen tv.telia.fi.
  2. Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?.
  3. Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse Lähetä.
  4. Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia TV -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa roskapostikansio.

Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautuneena sisään selaimessa tai sovelluksessa, aloita chat-asiakaspalvelumme kanssa oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-painikkeesta.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi tarjoaa kattavat ratkaisut tietotekniikkapulmiin – liittymien, laitteiden ja palvelujen asennuksen sekä käyttötuen.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)

Helppi auttaa esimerkiksi laitteiden käyttöönotossa, asentamisessa ja päivittämisessä puhelimitse tai paikan päällä. Jos tekniikka temppuilee, asia ratkeaa usein nopeasti soittamalla Helpin puhelintukeen. Etätuen avulla ratkomme ongelmat ja opastamme sinua kuin olisimme vieressäsi.

Lue lisää Helpistä

Varaa soittoaika

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.