Unohtunut Telia Play -käyttäjätunnus tai -salasana

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Unohditko Telia Play -käyttäjätunnuksesi tai salasanasi? Ei hätää, täältä löydät ohjeet tilanteen selvittämiseen.

Telia Play -boksi ilman Telian laajakaistaa

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia Play -boksi, mutta toisen operaattorin kiinteä nettiyhteys tai meiltä mobiililaajakaista.

Käyttäjätunnus hukassa
  1. Kirjaudu Minun Teliaan.
  1. Valitse Liittymäni ja palveluni -sivulta se Telia Play -tilauksesi, jonka käyttäjätunnuksen haluat tarkistaa.
  2. Katso Tilauksen tiedot -kohdan alta Käyttäjätunnus.

KIRJAUDU SISÄÄN

Salasana hukassa
  1. Mene nettiselaimella osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtolinkin, joka on voimassa 10 minuuttia.
Telia Play -boksi laajakaistalla

Käytä tätä ohjetta, jos sinulla on Telia Play -boksi Telian laajakaistalla.

Minun Teliassa voit tarkistaa aktivointitunnuksesi, vaihtaa salasanasi ja tilata PIN-koodin.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
  2. Etsi Liittymäni ja palveluni -sivulta Telia Play -boksisi tilaus ja paina sen kohdalla olevaa  Hallinnoi tilausta -painiketta.
  3. Katso kohdan Tilauksen tiedot alta Aktivointitunnus.
  4. Voit vaihtaa uuden salasanan tai tilata PIN-koodin klikkaamalla otsikon Tilauksen hallinta alta Tilaa PIN-koodi tai salasana.

KIRJAUDU SISÄÄN

Voit aina olla myös yhteydessä asiakaspalveluumme.

Telia Play -sovellus

Jos olet unohtanut salasanasi, voit uusia salasanan sähköpostiin saapuvan linkin avulla.

Jos et muista käyttäjätunnustasi, voit tarkistaa sen Minun Teliasta tai sähköpostiin lähetettävän viestin avulla. Jos et pääse tiliin liitettyyn sähköpostiin, voit palauttaa Telia Play -tunnuksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Salasanan asettaminen uudelleen sähköpostin avulla
  1. Avaa Telia Play -sovellus ja valitse sen vasemmasta alalaidasta Tunnukset hukassa? -kohta. Sovelluksen sijaan voit myös mennä nettiselaimella osoitteeseen login.teliaplay.fi/forgot-password.
  2. Kirjoita kenttään käyttäjätunnuksesi, joka voi olla sähköpostiosoitteesi tai itse määrittelemäsi tunnus. Klikkaa sitten Lähetä-painiketta. Jos et muista käyttäjätunnustasi, katso alta ohje sen tarkistamiseen.
  3. Saat muutaman minuutin kuluessa Telia Play -käyttäjätiliin liitettyyn sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten linkin, joka on voimassa 10 minuuttia.

Voit nyt kirjautua Telia Play -sovellukseen Telia Play -käyttäjätunnuksella ja valitsemallasi salasanalla.

Käyttäjätunnuksen tai sähköpostiosoitteen tarkistaminen

Voit tarkistaa Telia Play -käyttäjätunnuksen Minun Teliassa tai sähköpostiin saapuvalla viestillä.

Tarkista käyttäjätunnus Minun Teliasta:

  1. Mene kirjautumisen jälkeen Liittymäni ja palveluni -sivulle.
  2. Valitse Telia Play -sovelluksen kohdalla Hallinnoi tilausta.
  3. Näet käyttäjätunnuksesi tilauksen tiedoissa. 

Tarkista käyttäjätunnus sähköpostiin lähetettävän viestin avulla:

  1. Mene osoitteeseen teliaplay.fi.
  2. Valitse Kirjaudu ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnus tai salasana ja sitten Unohtuiko käyttäjätunnuksesi?.
  3. Syötä sähköpostiosoitteesi ja valitse Lähetä.
  4. Sähköposti tulee muutaman minuutin kuluessa ja sisältää Telia Play -käyttäjätunnuksesi. Muista tarkistaa tarvittaessa roskapostikansio.

Haluatko muuttaa tiliin liitettyä sähköpostiosoitetta tai tarvitsetko lisää apua? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet kirjautunut Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen, aloita chat asiakaspalvelumme kanssa oikeasta alalaidasta löytyvästä painikkeesta.

Ota yhteyttä

Telia Helppi

Helppi on asennuspalvelumme, joka asentaa laitteet, liittymät ja palvelut puolestasi. Helppi tarjoaa myös teknistä tukea esimerkiksi laitteiden käyttöön. Soita meille tai tilaa Helppi luoksesi.

 0600 10 100

(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm)
 

Varaa soittoaika
Lue lisää Helpistä

Ma–pe 8–20, la 9–16.30.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Telia somessa

Tavoitat meidät Facebookissa ja X:ssä (entinen Twitter).
 
 Telia Facebookissa
 Telia X:ssä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja X:ssä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.