Jos liittymän tai tv-palvelun irtisanomisajan laskutus mietityttää, tulit oikeaan paikkaan. Tästä ohjeesta löydät tietoa irtisanomisajan laskutuksesta.
Irtisanomisajan laskutus
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Telia Laitesopimuksen (eli laite ja liittymä yhteishintaan) voi purkaa suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat irtisanomisaikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei irtisanomisaika pääty juuri laskutuskauden vaihteessa.
Kaapeli-TV:n irtisanomisohjeet
Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta.
Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.
Ota yhteyttä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat
Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.