Irtisanomisajan laskutus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Jos liittymän tai tv-palvelun irtisanomisajan laskutus mietityttää, tulit oikeaan paikkaan. Tästä ohjeesta löydät tietoa irtisanomisajan laskutuksesta.

Matkapuhelinliittymä ja mobiilinetti

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Telia Laitesopimuksen (eli laite ja liittymä yhteishintaan) voi purkaa suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Katso tarkemmat irtisanomisohjeet

Kodin laajakaista ja Telia TV

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Laajakaistan irtisanomisohjeet

Telia TV:n irtisanomisohjeet

Kaapeli-TV ja kanavapaketit

Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat irtisanomisaikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei irtisanomisaika pääty juuri laskutuskauden vaihteessa.

Kaapeli-TV:n irtisanomisohjeet

Toistaiseksi voimassa olevien kanavapakettien irtisanomisaika on 30 vuorokautta.

Kanavapakettien irtisanomisohjeet

Miksi sain laskun irtisanotusta laajakaistaliittymästä?

Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat-asiakaspalvelu on avoinna 24/7.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat


Muistathan, että ollessasi kirjautuneena Minun Teliaan, tavoitat chat-asiakaspalvelumme 24/7. Voit jättää viestin myös lomakkeella.

Ma–pe 9–17.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.