Takaisin

Irtisanomisajan laskutus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille. Näytä yritysasiakkaiden ohje.

Mietitkö liittymäsi irtisanomista ja haluat tietää irtisanomisajasta ja laskutuksesta? Tästä ohjeesta löydät tietoa liittymien irtisanomisesta.

Matkapuhelinliittymä

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodustuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Kytkysopimuksen voi päättää suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Yhteys mukaan, Yhteys kotiin ja Telia TV

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodustuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Kaapeli-TV ja maksu-TV

Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on kuluttaja-asiakkailla 2 viikkoa.

Irtisanomisen voi tehdä joko puhelimitse tai kirjallisesti. Yritysasiakkailla irtisanomisaika on yhdeksän kuukautta ja irtisanominen tehdään aina kirjallisesti.

Maksu-TV-palveluiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.

Miksi sain laskun irtisanotusta laajakaistaliittymästä?

Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.

Lisää samasta aiheesta

Laskutuskaudet ja laskutusrajat

Liigan laskutus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on palveluksessasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.30 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, joka on keskustelupaikka asiakkaillemme ja muille digistä kiinnostuneille.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.

Asiakaspalvelu

 020 690 400

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

 

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

 

Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi? Täytä yhteydenottolomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

Täytä lomake

 

Ma–pe 8–18 (mpm/pvm). Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.