Irtisanomisajan laskutus

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille.

Mietitkö liittymäsi irtisanomista ja haluat tietää irtisanomisajasta ja laskutuksesta? Tästä ohjeesta löydät tietoa liittymien irtisanomisesta.

Matkapuhelinliittymä

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodustuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Kytkysopimuksen voi päättää suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Yhteys mukaan, Yhteys kotiin ja Telia TV

Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.

Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodustuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.

Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.

Kaapeli-TV ja maksu-TV

Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on kuluttaja-asiakkailla 2 viikkoa.

Irtisanomisen voi tehdä joko puhelimitse tai kirjallisesti. Yritysasiakkailla irtisanomisaika on yhdeksän kuukautta ja irtisanominen tehdään aina kirjallisesti.

Maksu-TV-palveluiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.

Miksi sain laskun irtisanotusta laajakaistaliittymästä?

Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Chat

Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.

Kirjaudu

Chatbot

Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.

Avaa chatbot >

Chat auttaa häiriöilmoituksissa ma–pe 8.00–20.00 ja la–su 9.00–19.30.
 

Telia somessa

Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
 
 Telia Facebookissa
 Telia Twitterissä

 

Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.

Yhteisöön

Facebookissa ja Twitterissä vastaamme kommentteihin ma–pe 8–22 ja la–su sekä arkipyhinä 9–20.
Facebookissa vastaamme yksityisviesteihin 24/7.

Asiakaspalvelu

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat

Varaa aika

Häiriöasioissa voit myös varata sinulle sopivan soittoajan.

Varaa aika

Jätä viesti

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi nyt? Jätä viesti, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä.

Jätä viesti Minun Teliassa

Jätä viesti ilman asiakkuutta

Ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
Hätätilanteissa (puk-koodit, liittymän sulkeminen sekä TV-häiriöiden ilmoitukset) palvelemme 24/7.