Mietitkö liittymäsi irtisanomista ja haluat tietää irtisanomisajasta ja laskutuksesta? Tästä ohjeesta löydät tietoa liittymien irtisanomisesta.
Irtisanomisajan laskutus
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Telia Laitesopimuksen (eli laite ja liittymä yhteishintaan) voi päättää suorittamalla hinnaston mukaisen irtisanomismaksun ja sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Liittymän irtisanomisaika on 2 viikkoa.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat tuona aikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei liittymää irtisanota laskutuskauden vaihteeseen.
Määräaikaista sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden. Sopimuksen voi purkaa suorittamalla sopimuskauden loppuerät kertasuorituksena.
Kaapeli-TV-liittymien irtisanomisaika on kuluttaja-asiakkailla 2 viikkoa.
Irtisanomisen voi tehdä joko puhelimitse tai kirjallisesti. Yritysasiakkailla irtisanomisaika on yhdeksän kuukautta ja irtisanominen tehdään aina kirjallisesti.
Irtisanomisajalta laskutetaan normaalisti kaikki maksut, jotka muodostuvat irtisanomisaikana. Loppulasku veloitetaan päiväkohtaisesti, ellei irtisanomisaika pääty juuri laskutuskauden vaihteessa.
Maksu-TV-palveluiden irtisanomisaika on 30 vuorokautta.
Laajakaistaliittymistä laskutetaan jälkikäteen. Laajakaistan perusmaksu (liittymän kuukausimaksu) ja lisäpalvelut laskutetaan jälkikäteen, jotta liittymälle mahdollisesti tehdyt laskutukseen vaikuttavat muutokset ehtivät laskulle.
Ota yhteyttä
Chat
Chat-asiakaspalvelumme on apunasi 24/7, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen. Kirjautuneena voit myös hallinnoida tuotteitasi ja palveluitasi.
Kirjaudu
Chatbot
Bottimme ohjaa sinut kirjautumatta oikean tiedon lähteelle ja tarvittaessa aina asiakaspalveluun asti.
Avaa chatbot >
Telia somessa
Asiakaspalvelutiimimme tavoitat Facebookissa ja Twitterissä.
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Muista myös Telia Yhteisö, josta voit löytää neuvoja ja ratkoa tuotteisiin sekä digiin liittyviä ongelmia yhdessä osaavien asiakkaidemme kanssa.
Yhteisöön
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.
020 690 400
(mpm/pvm, myös jonotusajalta)
Palveluhinnasto
Asiakastuen vastausajat
Jätä viesti
Voit jättää meille viestin, niin otamme sinuun tarvittaessa yhteyttä. Suosittelemme kuitenkin asioimaan Minun Teliassa, chatissa tai puhelimitse.