HBO Max -suoratoistopalvelun irtisanominen

Tämä ohje on kuluttaja-asiakkaille

Tämä ohje koskee Telialta ostettua HBO Max -suoratoistopalvelua.

Voit hallinnoida HBO Max -suoratoistotuotteesi tilausta helposti Minun Teliassa, asiakaspalvelussa ja Telia Kaupassa.

Huomioithan irtisanomisessa nämä asiat:

  • HBO Max -tuotteiden irtisanomisaika on 14 vuorokautta.
  • Jos tilauksesi on määräaikainen, sitä ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden.
  • Jos olet tilannut liittymäasiakkaanamme HBO Max -tuotteen etuhintaan ja irtisanot etuhintaan oikeuttavan liittymän, siirryt maksamaan HBO Maxista normaalihintaa.

Lue lisää HBO Maxin hinnoista

Voit irtisanoa HBO Max -suoratoistopalvelun helposti Minun Teliassa.

  1. Kirjaudu Minun Teliaan liittymän omistajana.
    Kirjaudu
  2. Mene "Liittymäni ja palveluni" -sivulla kohtaan "TV ja viihde". Sen alta löydät HBO Max -tilauksesi.
  3. Klikkaa irtisanottavan palvelun kohdalta "Hallinnoi tilausta" -painiketta.
  4. Valitse irtisanottavan tilauksen sivulla "Lopeta nykyinen tilaus".
  5. Varmistamme, että olet varma tilauksen lopettamisesta, sekä tiedustelemme syytä irtisanomiseen. Valitse syistä sopivin ja sitten "Kyllä, olen varma".
  6. Kun palaat irtisanomisen jälkeen takaisin "Liittymäni ja palveluni" -sivulle, irtisanotun tilauksen kohdalla näkyy "Tilaus käsittelyssä" -teksti. "Hallinnoi tilausta" -nappia painamalla pääset tarkistamaan tilauksen viimeisen voimassaolopäivän, johon asti voit katsella palvelun sisältöjä.

Etkö vielä löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Minun Telia

Minun Teliassa maksat laskut helposti, hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi, löydät puk-koodin, teet vikailmoituksen ja keskustelet asiakaspalvelun kanssa.

Kirjaudu selaimella
Tutustu Minun Telia -sovellukseen

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Chat

Chatbottimme Tellu osaa auttaa monissa asioissa. Tellu ohjaa sinut tarvittaessa asiakaspalvelijalle ympäri vuorokauden, kun olet kirjautuneena Minun Teliaan tai Minun Telia -sovellukseen.
 

Avaa chat >
Kirjaudu

Minun Teliassa ja sovelluksessa chat-asiakaspalvelu 24/7.
 

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu auttaa liittymiin, tilauksiin, laskutukseen ja asiakkuuteen liittyvissä kysymyksissä sekä häiriötilanteissa.

 020 690 400

(mpm/pvm, myös jonotusajalta)

Palveluhinnasto
Asiakaspalvelun vastausajat


Minun Teliassa tavoitat chat-asiakaspalvelun 24/7.

Etsitkö sähköpostia? Voit kertoa asiasi sen sijaan lomakkeella.

Ma–pe 9–20 ja la 10–16.
PUK-koodi, liittymän tai Mobiilivarmenteen sulku ja TV-häiriöiden ilmoitukset 24/7.